کد خبر : 1840922 | 07 شهریور 1401 ساعت 10:09 | 54K بازدید | 328 دیدگاه

تاج، ماجدی و عزیزمحمدی

کدام نامزد فدراسیون را انتخاب می‌کنید و چرا؟

انتخابات فدراسیون فوتبال فردا در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار خواهد شد.

کدام نامزد فدراسیون را انتخاب می‌کنید و چرا؟

به گزارش "ورزش سه" این پایانی بر ماه‌ها هیاهو برای نشستن یک فرد روی صندلی داغ ریاست فدراسیون فوتبال ایران است که پیش از این هیچ‌کدام از روسا را عاقبت به‌خیر نکرده است؛ با این حال، همیشه رقابتی عظیم، جدی و جنگی سخت و گاهی ناجوانمردانه برای تصاحب این پست بین نامزدها در می‌گیرد.
با مسائلی که از زمان عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم پیش آمد، به نظر می‌رسد انتخابات فدراسیون فوتبال به معنای برقراری آرامش در مهمترین نهاد تصمیم‌گیری فوتبال ایران خواهد بود. پیش از این و در شش ماه گذشته این فدراسیون با سرپرستی میرشاد ماجدی اداره می‌شد و به دلیل به حدنصاب نرسیدن هیئت رئیسه تصمیماتش نیز اجرایی نبود. به همین دلیل مسائل مختلفی فعلا معطل انتخاب رئیس فدراسیون مانده است.
برای انتخابات پیش‌رو سه نامزد با عبور از فیلتر‌ها در رای‌گیری شرکت می‌کنند:
یک) مهدی تاج: عضو سابق هیئت مدیره ذوب‌آهن، سپاهان و پرسپولیس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال، رئیس سابق سازمان لیگ و ... او خود را موفق‌ترین رئیس فدراسیون پس از انقلاب می‌داند.
دو) میرشاد ماجدی: بازیکن سابق استقلال، سرپرست سابق استقلال و رئیس کمیته‌های مختلف در فدراسیون فوتبال و سرپرست این نهاد در شش ماه گذشته. ماجدی امیدوار است در صورت انتخاب به عنوان یک رئیس فوتبالی کار خود را به بهترین نحو انجام دهد.
سه) عزیزاله محمدی: رئیس سابق سازمان لیگ، عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در زمان محمد دادکان، مدیرعامل سابق فجرسپاسی و دبیرکل سابق اتحادیه فوتبال. عزیزاله محمدی خود را اصلح‌ترین نامزد معرفی کرده که می‌تواند بسیاری از مسائل فوتبال را با ریش‌سفیدی خود حل کند.
این سه نامزد تا ۲۴ ساعت آینده آخرین رایزنی‌ها را با اعضای مجمع انجام داده و خود را آماده چند ساعت پُرتب‌و‌تاب خواهند کرد تا در صورت جلب حداکثر آرا به عنوان فرد برگزیده، اتاق بزرگ طبقه پنجم ساختمان فدراسیون فوتبال در خیابان سئول را مال خود کند.
با توجه به شناخت نسبی از هر سه نامزد و برنامه‌هایی که آنها ارائه کرده و اخبار آن در ورزش سه به چاپ رسیده، نظر شما روی کدام نامزد است و کدام‌یک از آنها را برای اداره فوتبال ایران فرد مناسب‌تری می‌دانید. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها