کد خبر : 1840936 | 07 شهریور 1401 ساعت 11:05 | 6.1K بازدید | 5 دیدگاه

گالتیه: نتوانستیم از فرصت‌ها برای برد استفاده کنیم

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است تیمش فرصت پیروزی برابر موناکو را داشت اما از آن استفاده نکرد.

گالتیه: نتوانستیم از فرصت‌ها برای برد استفاده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ فرانسه به مصاف موناکو رفت و به تساوی 1-1 رضایت داد. 
موناکو موفق شد گل اول این بازی را به ثمر برساند و تلاش‌های پی اس جی برای باز کردن دروازه این تیم به در بسته خورد تا این که نیمار در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. 
گالتیه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«ما ناامید و ناراحت نیستیم چون موناکو نیمه اول خیلی خوب بازی کرد. آنها مشکلات بسیاری برای ما ایجاد کردند، اجازه استفاده درست از توپ و بازی کردن را به ما ندادند. موناکو سعی کرد روی توپ‌های اول برای ما دردسر ایجاد کند. آنها تیمی بودند که خوب دفاع می‌کردند و خوب هم در حمله شرکت می‌کردند.»

1737491
این مربی فرانسوی درباره گلی که تیمش در این بازی دریافت کرد اظهار داشت:«گلی که خوردیم روی تغییر از فاز هجومی به فاز دفاعی بود و ما می‌دانستیم که این موضوع نقطه قوت آنها است. نیم ساعت اول بسیار دشوار بود و در پایان نیمه اول کمی توانستیم به شرایط واکنش نشان دهیم. فرصت گلزنی هم داشتیم اما هم توپ لیونل مسی و هم توپ کیلیان امباپه به تیرک دروازه خورد.»
او با اشاره به تغییر شرایط این تیم در نیمه دوم اضافه کرد:«ما سبک متفاوتی در پیش گرفتیم و بار دیگر سبک هجومی تیم را سازماندهی کردیم. این کار به ما اجازه داد که توپ را جلوتر مهار کنیم و بنابراین موناکو مجبور شد در عمق دفاع بنشیند. آنها تیمی قدرتمند با بازیکنان خوب هجومی بودند. ما شانس زیادی داشتیم اما نتوانستیم گل بزنیم و پیروز شویم.»

دیدگاه‌ها