کد خبر : 1840956 | 07 شهریور 1401 ساعت 12:33 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

کاوانی در لالیگا؛ ستاره اروگوئه شاگرد گتوزو می‌شود؟

ادینسون کاوانی، مهاجم سابق منچستریونایتد، در آستانه پیوستن به والنسیا قرار دارد.

کاوانی در لالیگا؛ ستاره اروگوئه شاگرد گتوزو می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، کاوانی پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد از این باشگاه جدا شد و هنوز تیم جدیدش را معرفی نکرده است. 
پیش از این گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره آینده این بازیکن انجام شده بود. گفته می‌شد که او به عنوان جانشین ارلینگ هالند از سوی مدیران بروسیا دروتموند در نظر گرفته شده است و حتی مذاکراتی نیز صورت گرفت اما در نهایت، او به این تیم هم ملحق نشد. 
حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده است که این ستاره اروگوئه‌ای در یک قدمی پوشیدن پیراهن والنسیا قرار دارد و به نظر می‌رسد که قرار است فصل 23-2022 را تحت هدایت جنارو گتوزو سپری کند. 

1737960
گتوزو، روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی برابر اتلتیکو مادرید گفت:«وقتی از کاوانی صحبت می‌کنید، باید بدانید که او یک بازیکن عادی نیست. او در باشگاه‌های بزرگی بازی کرده و مدتی طولانی در سطح اول فوتبال دنیا حضور داشته است. او 35 ساله است اما روحیه‌ای باورنکردنی دارد. من درباره بخش تکنیکی صحبت می‌کنم و موضوع مالی به من مربوط نیست، این‌ها دو موضوع متفاوت هستند.»
پیش از این از رئال سوسیداد به عنوان گزینه اصلی جذب کاوانی نام برده می‌شد اما گتوزو موفق شده است او را برای پوشیدن پیراهن والنسیا متقاعد کند. 
فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، پیش از این اعلام کرده بود که والنسیا آماده است تا قراردادی دو ساله را با این بازیکن امضا کند و مذاکرات نهایی در حال انجام است.

دیدگاه‌ها