کد خبر : 1840978 | 07 شهریور 1401 ساعت 14:35 | 16.5K بازدید | 26 دیدگاه

صنعت‌ نفت تیمی است که می‌توان در آن درخشید

فرهادی: باید برابر پرسپولیس دو برابر همیشه تلاش کنیم

وینگر جوان صنعت نفت می گوید که بازیکنان از طریق این تیم می توانند خودشان را به فوتبال ایران ثابت کنند.

فرهادی: باید برابر پرسپولیس دو برابر همیشه تلاش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فرهادی که از تیم امید های سایپا به صنعت نفت آبادان پیوست، سومین سالی است که در این تیم به میدان می‌رود. فرهادی که وینگر چپ و راست است، در بازی قبلی تیمش با هوادار به عنوان دفاع چپ به زمین رفت.

وی در مورد پیروزی مقابل هوادار به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود. قبل از بازی با نیت برد وارد زمین شدیم. از بالا پرس کردیم و یکی دو موقعیت در نیمه اول از دست دادیم ولی خدا را شکر نیمه دوم از موقعیت  به خوبی استفاده کردیم و برنده بازی شدیم.

این بازیکن در مورد عملکرد بازیکن خارجی و گلزنی او عنوان کرد: بابایوف در اولین بازی اش با انگیزه بالا در زمین حاضر شد و با تک‌ گلش توانستیم پیروز بازی باشیم. همان روز اولی هم که آمد توانست ارتباط خوبی با بچه ها برقرار کند و ثمره اش همان گل سه امتیازی شد.

وی با اشاره به استقلالی شدن حامدی فر و زواری و اینکه در صنعت نفت به جوان ها بها داده می شود گفت: هر بازیکنی دوست دارد در استقلال و پرسپولیس بازی کند که راحت تر به تیم ملی برسد ولی من با صنعت نفت قرارداد دارم و به آن پایبندم. تمام فکر و ذکرم این است امسال را بازی کند و موفقیت هایی برای خودم و تیمم به دست بیاورم چون من مدیون این تیم هستم و توانستم اینجا خودم را نشان دهم.

او ادامه داد: سال گذشته به حامدی فر و زواری بها داده شد و آنها توانستند خودشان را نشان دهند به غیر از آنها غبیشاوی را داشتیم که عملکرد خوبی داشت و توانست به فولاد برود. ضمن اینکه رضا جبیره هم به آلومینیوم رفت. صنعت نفت آبادان تیمی است که می توانید در آن بدرخشید و توانایی ها خود را به نمایش بگذارید و می توان از طریق این تیم، خود را به فوتبال ایران معرفی کرد.

وینگر صنعت نفت در مورد کار کردن با رضا پرکاس توضیح داد: او خارج از ایران آموزش دیده و مربیگری کرده است. ما تمام نکات فنی ایشان را گوش می دهیم و سعی می کنیم در زمین اجرا کنیم. در سه سالی که در صنعت نفت بودم، با سه مربی مختلف کار کردم که هر کدام ایده و نظر خاص خود را داشتند و من هم توانستم از هر کدام یک نکته به خودم اضافه کنم.

فرهادی در پایان در مورد دیدار با پرسپولیس افزود: همیشه بازی کردن مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه های خاص خودش را دارد. ما  بازی سختی با پرسپولیس داریم مخصوصا اینکه خارج از خانه و در آزادی است. مقابل هواداران پرسپولیس کار خیلی سختی داریم. باید تلاش مان را دو برابر کنیم که با دست پر راهی آبادان شویم و تمام هواداران آبادانی را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها