کد خبر : 1840985 | 07 شهریور 1401 ساعت 15:15 | 36.4K بازدید | 9 دیدگاه

واکنش استقلالی‌ها به گم شدن پیراهن تیم میهمان!

مدیرعامل استقلال خوزستان می گوید که امیدوار است داستان گم شدن پیراهن تیم شهرداری همدان، جزوی از برنامه روز گذشته آنها نباشد.

واکنش استقلالی‌ها به گم شدن پیراهن تیم میهمان!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دو تیم استقلال خوزستان و شهرداری همدان از هفته نخست رقابت های لیگ آزادگان در اهواز به مصاف هم رفتند که اتفاق عجیبی در جریان دیدار رخ داد.

پیش از شروع مسابقه، بازیکنان تیم شهرداری همدان وسایل خود را روی نیمکت ذخیره ها گذاشته و مشغول گرم کردن بودند که برای شروع مسابقه، متوجه گم شدن لباس های خود می شوند.

از آنجایی که این افراد لباس دیگری در اختیار نداشتند، به همین دلیل برخی از بازیکنان این تیم با اجازه تیم داوری و ناظر مسابقه، بدون شماره وارد زمین شدند. در پایان بازی نیز، مسئولین شهرداری همدان بابت این اتفاق مصاحبه هایی را انجام دادند که به مذاق تیم میزبان خوش نیامد.

در همین راستا، کیوان بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در پاسخ به ماجرای روز گذشته گفت: اتفاقاتی افتاد که جالب و زیبنده نیست. اینکه با این ادبیات  باعث ناراحتی مردم استان مهمان نواز خوزستان شویم، کار پسندیده ای نیست. من به عنوان مدیرعامل استقلال خوزستان وظیفه خودم می دانم از حق مردمم دفاع کنم.

او ادامه داد: مسئولیت مراقبت از وسایل تیم مهمان، برعهده ما نیست. ما مسئول مراقبت از حرمت و جایگاه تیم مهمان هستیم. به عنوان مدیرعامل، در این موضوع کم نگذاشتیم و دوستان همدانی خودشان شاهد و ناظر هستند.

وی اظهار داشت: اعتقاد من بر این است، مراقبت از وسایل هر شخصی برعهده خود فرد است. امیدوارم این اتفاق و رفتار، جزوی از فوتبال روز گذشته شهرداری همدان نباشد. اگر هم اتفاقی افتاده و لباسی گم شده، مسئولیت آن برعهده خود دوستان است.

بابادی در پایان گفت: دفاع کردن هم جزئی از فوتبال است و تیم ها می توانند با این تاکتیک به تک امتیاز برسند که تیم شهرداری همدان از این طریق به امتیاز رسید ولی با بی اخلاقی و اتهام، مردم یا سرزمینی را متهم نکنیم که باعث کدورت شویم.

دیدگاه‌ها