کد خبر : 1840990 | 07 شهریور 1401 ساعت 15:32 | 41.5K بازدید | 1 دیدگاه

18 میلیون برای جدایی

درخواست غرامت هنگفت کیلور ناواس از PSG

کیلور ناواس با ناپولی به توافق کامل رسیده ولی حاضر نیست بدون دریافت غرامت 18 میلیون یورویی، پی اس جی را ترک کند.

درخواست غرامت هنگفت کیلور ناواس از PSG

به گزارش "ورزش سه"، جدایی داوید اوسپینا از ناپولی باعث شده است که این باشگاه به صورت جدی به دنبال جذب دروازه بانی جدید باشد. منابع ایتالیایی ماه گذشته ادعا کردند که مدیران ناپولی علاقه زیادی به خرید کیلور ناواس دارند و در تلاش هستند تا او را از پی اس جی به خدمت بگیرند اما به فاصله سه روز تا پایان نقل و انتقالات، به نظر نمی رسد که گلر کاستاریکایی پی اس جی را ترک کند. 

1696030

امروز نشریه لوپاریزین نوشت که مشکل اصلی در راه جدایی ناواس، درخواست غرامت بالای او از باشگاه پاریسی است. ناواس که 18 ماه از قراردادش باقیمانده، برای جدایی، 18 میلیون یورو غرامت می خواهد و پی اس جی با این درخواست مخالفت کرده است. ژرژ مندس، مدیر برنامه های ناواس این روزها در پاریس است و گفت‌وگو ها بین دو طرف ادامه دارد. ناواس با ناپولی به توافق کامل رسیده اما تا زمانی که از پی اس جی غرامت نگیرد، انتقال او غیرممکن است.

1666371

کار برای ناواس در پی اس جی از زمانی دشوار شد که کریستوف گالتیه، سرمربی جدید این باشگاه، گفت که به سیستم چرخشی برای دروازه بان ها اعتقادی ندارد و برای او  دوناروما، گلر اول پی اس جی است. ناواس می داند که فصل جاری نیمکت‌نشین دوناروما خواهد بود و انتقال به ناپولی بهترین تصمیم است ولی او برای جدایی باید از دریافت غرامت بالا صرفنظر کند.

دیدگاه‌ها