کد خبر : 1840993 | 07 شهریور 1401 ساعت 16:15 | 24.6K بازدید | 7 دیدگاه

گزارش مارکا

پاس گل شوامنی؛ او جانشین کاسمیرو است یا مودریچ؟

اورلین شوامنی یک بار دیگر برای رئال درخشید و نشان داد که می تواند جانشین شایسته‌ای برای کاسمیرو باشد. او در پیروزی 1-3 رئال بر اسپانیول یک پاس گل به سبک لوکا مودریچ داد.

پاس گل شوامنی؛ او جانشین کاسمیرو است یا مودریچ؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد در زمین اسپانیول 1-3 برنده شود. ابتدا وینیسیوس بود که رئال را پیش انداخت و جالب اینکه پاس گل را اورلین شوامنی داد. خرید فرانسوی 80 میلیون یورویی رئال که قرار بود در ابتدا ذخیره کاسمیرو باشد، با جدایی هافبک برزیلی خیلی زود جای او را در ترکیب رئال گرفت و در دو بازی اخیر نمایش بسیار خوبی هم داشته است. او در سومین بازی رسمی خود برای رئال پاس گل هم داد. کاسمیرو در 18 بازی آخر خود با پیراهن رئال نتوانسته بود پاس گل بدهد.

1739834
1739836

روی گل اول رئال، زیباتر از ضربه نهایی وینیسیوس، پاس گل شوامنی بود. هرچند هافبک فرانسوی جانشین کاسمیرو شده ولی او مثل لوکا مودریچ پاس گل داد. 94 درصد پاس های او درست بود و هشت بار نیز اقدام به توپ‌گیری کرد. طبق آمار، در فصل جاری او بیشتر از هر بازیکن رئال در طراحی حملات نقش داشته و در واقع فراتر از یک هافبک دفاعی کار کرده است. 

1739835

بیش از یک هفته از جدایی کاسمیرو گذشته اما شوامنی اجازه نداده کسی غیبت ستاره برزیلی را حس کند. صدور سریع مجوز جدایی کاسمیرو بی دلیل نبود.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در نشست خبری پس از بازی با اسپانیول گفت که بازیکنان رئال باید خود را با حرکات شوامنی وفق بدهند. او ضمن تمجید از شوامنی گفت که او سبک بازی متفاوتی نسبت به کاسمیرو دارد و تیم به تدریج خودش را با شوامنی مطابقت خواهد داد.

دیدگاه‌ها