کد خبر : 1841000 | 07 شهریور 1401 ساعت 16:45 | 59.1K بازدید | 17 دیدگاه

مارکو وراتی:

وقتی لیونل مسی صاحب توپ شد اوضاع تغییر کرد

مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن، مدعی شد لیونل مسی جریان بازی با موناکو را تغییر داده است.

وقتی لیونل مسی صاحب توپ شد اوضاع تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که در هفته های ابتدایی لیگ فرانسه موفق به کسب سه پیروزی پرگل و مقتدرانه شده بود، دیشب و در جریان بازی با موناکو نمایش چندان خوبی نداشته و به زحمت به تساوی 1-1 دست پیدا کرد. مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی این تیم اعتراف کرد پاری سن ژرمن در نیمه اول عملکرد مناسبی برابر موناکو نداشته و از وقتی لیونل مسی بیشتر در جریان بازی قرار گرفته، اوضاع تغییر کرده است.

1739845

مارکو وراتی گفت: "در نیمه اول شرایط برای ما خیلی سخت تر بود، در ادامه اوضاع برای ما تغییر کرد و توانستیم بیشتر موقعیت های گلزنی روی دروازه موناکو خلق کنیم. در واقع وقتی لیونل مسی بیشتر در جریان بازی و قلب حملات تیم قرار گرفت، شرایط عوض شد.  در نیمه دوم موفق شدیم مسی را بیشتر در زمین پیدا کنیم و همه ما می دانیم که وقتی این بازیکن توپ را لمس می کند، قطعا اتفاقی برای ما رخ خواهد داد.

در اوایل بازی یک بار دروازه پاری سن ژرمن باز شد و ما دوئل های زیادی مغلوب شدیم و همین باعث شد بازیکنان موناکو نسبت به ما برتری پیدا کنند. من فکر می کنم در 30 دقیقه اول نمایش چندان خوبی ارائه ندادیم و من خودم از انرژی و سطح بازی موناکو شگفت زده شدم، اما بعد از آن 60 دقیقه اوضاع بهتر شد و عملکرد مناسبی در زمین داشتیم."

دیدگاه‌ها