کد خبر : 1841003 | 07 شهریور 1401 ساعت 16:55 | 41.8K بازدید | 9 دیدگاه

گزارش کادنا سر از وضعیت آسنسیو

قهر با آنچلوتی؛ رفتار آسنسیو خجالت‌آور است

کادنا سر ادعا کرد که مارکو آسنسیو مدت‌هاست که رابطه خوبی با کارلو آنچلوتی ندارد و به جای تلاش برای رسیدن به ترکیب ثابت، انگیزه‌اش را از دست داده است.

قهر با آنچلوتی؛ رفتار آسنسیو خجالت‌آور است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لالیگا به مصاف اسپانیول رفت و در نهایت 1-3 پیروز شد. در این بازی بازهم مارکو آسنسیو در ترکیب رئال نبود و کارلو آنچلوتی حتی یک دقیقه هم به او میدان نداد. کارلتو در پایان بازی گفت که تصمیم او فنی بود.

1735514
 

در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره آینده آسنسیو در این باشگاه صورت گرفته است و کارلو آنچلوتی پس از دریافت جایزه بهترین مربی سال اروپا نیز تاکید کرد که این بازیکن به دنبال جدا شدن از رئال مادرید و تجربه چالشی جدید در باشگاه دیگری است.
با این حال به نظر می‌رسد که در فاصله سه روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز هیچ‌چیز به‌صورت قطعی مشخص نیست. بازی برابر اسپانیول می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی برای این بازیکن باشد اما او 90 دقیقه روی نیمکت بود.

1735795

هفته گذشته شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه نیمکت‌نشینی‌های آسنسیو، دستور مدیران رئال به کارلو آنچلوتی بوده اما کادنا سر ادعایی دیگر را مطرح کرد. ادواردو رومرو، خبرنگار کادنا سر، پس از بازی رئال و اسپانیول گفت:« رئال منتظر هیچ بازیکنی نمی‌ماند. آسنسیو انگیزه جنگیدن و رقابت برای رسیدن به ترکیب ثابت را از دست داده و دوست ندارد تنها 20 دقیقه در زمین باشد. او در بازی‌های پایانی فصل گذشته وقتی در ترکیب ثابت قرار نمی‌گرفت، عصبانی می‌شد و با رفتارش نارضایتی خود از آنچلوتی را نشان می‌داد. او 26 ساله است و حضور در ترکیب ثابت رئال را حق خود می‌داند ولی این رفتار خجالت‌آور است. او به جای تلاش برای متقاعد کردن آنچلوتی، روشی دیگر را انتخاب کرده و طبیعی است که مربی از او راضی نباشد. عصبانی شدن به‌خاطر نیمکت نشینی خوب است اما قهر و رفتار نامناسب در جریان تمرینات و بی‌انگیزگی برای بازیکنی ملی‌پوش، شرم‌آور است.»

لازم به ذکر است که از قرارداد آسنسیو تنها یک سال باقی‌مانده و باشگاه به او پیشنهاد تمدید ارائه نداده است. در رئال ترجیح می‌دهند او همین تابستان راهی تیمی دیگر شود.

دیدگاه‌ها