کد خبر : 1841005 | 07 شهریور 1401 ساعت 17:28 | 46.8K بازدید | 18 دیدگاه

سرپیچی نیمار از فرمان گالتیه؛ این‌بار خبری از دعوا نبود

با وجود اینکه کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، کیلیان امباپه را مامور زدن ضربات پنالتی کرده، شب گذشته بازهم نیمار پنالتی پاریس را زد.

سرپیچی نیمار از فرمان گالتیه؛ این‌بار خبری از دعوا نبود

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دو هفته شب پی‌اس‌جی برابر مون‌پلیه که با پیروزی 2-5 شاگردان کریستوف گالتیه همراه بود، در دقیقه 23 یک پنالتی به سود این تیم اعلام شد که کیلیان امباپه پشت آن قرار گرفت و نتوانست آن را به گل تبدیل کند اما دقایقی بعد که بار دیگر یک پنالتی دیگر به سود این تیم گرفته شد، نیمار پشت آن ایستاد و توپ را به تور دروازه دوخت. 

1735513

قبل از این ضربه، امباپه به نیمار نزدیک شد و از او خواست تا پنالتی را بزند اما ستاره برزیلی مخالفت کرد و این مساله دلخوری امباپه را به دنبال داشت. تنش بین نیمار و امباپه با حواشی زیادی همراه بود و هر دو بازیکن به باشگاه فراخوانده شدند تا در مورد رفتارشان توضیح بدهند.

1739849

کریستوف گالتیه در نشست خبری هفته گذشته خود گفت که امباپه پنالتی زن اول پی‌اس‌جی است اما شب گذشته در بازی برابر موناکو و در حالی‌که پی‌اس‌جی تا دقیقه 70 با یک گل عقب بود، بازهم نیمار بود که پشت ضربه پنالتی ایستاد و در حضور امباپه و لیونل مسی توانست گل تساوی را بزند. این‌بار اما شاهد تنش بین نیمار و امباپه نبودیم. این بازی در نهایت با تساوی 1-1 تمام شد.

1739850
1739851

گالتیه در پایان بازی و در پاسخ به سوالی در مورد پنالتی نیمار گفت که همچنان امباپه پنالتی زن اول است ولی در نهایت درون زمین آنها می‌توانند به توافق برسند که چه کسی پنالتی را بزند.

با این گل، تعداد گل‌های نیمار به 6 گل رسید تا با دو گل اختلاف نسبت به امباپه، جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی برترین گلزنان فصل جاری لیگ یک فرانسه مستحکم‌تر کند.

دیدگاه‌ها