کد خبر : 1841015 | 07 شهریور 1401 ساعت 18:16 | 14.2K بازدید | 11 دیدگاه

گزارش مارکا

3 هفته و 2 سرقت؛ موج جدید وحشت در لالیگا

سه هفته از شروع لالیگا گذشته و از خانه دو بازیکن سرقت شده است. این اولین بار نیست که فوتبالیست‌ها در اسپانیا مورد حمله سارقان قرار می‌گیرند.

3 هفته و 2 سرقت؛ موج جدید وحشت در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز اعلام شد که پی‌یر امریک اوبامیانگ در ساعت یک بامداد امروز در خانه‌اش در کاستلدفلس، با تهدید و زور اسلحه، مورد سرقت قرار گرفته است. سارقان همسر این بازیکن را نیز تهدید کرده و یک دستگاه خودروی آئودی و مقدار قابل توجهی طلا از این بازیکن دزدیده‌اند. آنها با بالا رفتن از دیوارهای باغ به خانه اوبامیانگ وارد شده، این بازیکن را با اسلحه تهدید کردند و او را با میله فلزی مورد ضرب و جرح قرار دادند. همسر این بازیکن این سرقت را به پلیس اطلاع داده و تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد. در حال حاضر اوبامیانگ و خانواده‌اش در شرایط مساعدی به سر می‌برند و نیروهای پلیس خانه او را تحت نظر قرار داده‌اند.

1739830

این اولین سرقت از فوتبالیست‌های شاغل در لالیگا نیست و هفته گذشته خانه سامی کاستیه‌خو، بازیکن جدید والنسیا نیز هدف سارقان قرار گرفت. سه هفته است که فصل جدید لالیگا شروع شده و شاهد دو سرقت از بازیکنان بوده‌ایم و این نمی‌تواند اتفاقی باشد. به نظر می‌رسد پشت این سرقت‌ها، باندهایی سازمان‌یافته با اهدافی مشخص قرار دارند. اتفاقات اخیر باعث ترس و وحشت همه فوتبالیست‌های شاغل در لالیگا شده است.

سال 2019 خانه ایسکو، کاسمیرو و لوکاس واسکز، سه بازیکن رئال مادرید مورد سرقت قرار گرفت. همان سال از خانه زیدان نیز سرقت شد. سرقت از خانه کاسمیرو در حالی انجام شد که او همراه همسر و فرزندش در خانه بودند. اخیرا اتفاقی مشابهی نیز برای فده والورده، بازیکن اروگوئه‌ایِ رئال، در تعطیلات تابستانی رخ داد.

1735931

سال 2018 زمانی که جرارد پیکه در اردوی تیم ملی اسپانیا بود و همسرش شکیرا نیز در خانه حضور نداشت، سارقان وارد خانه او شدند و مقداری پول و اشیای قیمتی را بردند. همان سال خانه جوردی آلبا نیز مورد سرقت قرار گرفت. مدافع چپ بارسا در اردوی تیمش بود و همسر و فرزندانش نیز در طبقه دوم بودند که سارقان وارد طبقه اول شدند. خوشبختانه حادثه تلخی برای همسر و فرزندان آلبا رخ نداد.

1722151

فوتبالیست‌ها در اسپانیا تبدیل به هدفی آسان برای سارقان شده‌اند. بسیاری از باشگاه‌ها به بازیکنان خود دستورالعمل‌هایی داده‌اند تا مورد حمله سارقان قرار نگیرند. چندی پیش باشگاه رئال مادرید از بازیکنان خود درخواست کرد که تصاویر خانه و زندگی خصوصی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند. پلیس اسپانیا به فوتبالیست‌ها گفته است که نیروهای امنیتی برای محافظت از خانه استخدام کنند و تا جایی که امکان دارد، ساعت‌های قیمتی و جواهرات را در خانه نگهداری نکنند. با این وجود همچنان شاهد حوادث تلخی همچون حمله سارقان به خانه اوبامیانگ هستیم.

دیدگاه‌ها