کد خبر : 1841019 | 07 شهریور 1401 ساعت 18:40 | 35.5K بازدید | 13 دیدگاه

گزارش آاس؛

یک تقویم جهنمی؛ اولین ماراتن سخت برای رئال

رئال مادرید پس از یک هفته استراحت، بازی با رئال بتیس را پیش رو دارد و سپس در 16 روز باید پنج بار به میدان برود.

یک تقویم جهنمی؛ اولین ماراتن سخت برای رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از شنبه آینده و تا قبل از تعطیلی رقابت‌های باشگاهی به‌خاطر برگزاری مرحله پایانی لیگ ملت‌های اروپا، در 16 روز پنج بازی باید انجام دهد. این اولین ماراتن سخت رئال در فصل جاری است.

1739833

رئال شب گذشته توانست اسپانیول را 1-3 شکست دهد و با سه پیروزی و 9 امتیاز صدرنشین لالیگا شود. هر سه بازی نخست رئال به دلیل آماده نبودن ورزشگاه برنابئو در زمین حریفان بود ولی شنبه هفته بعد رئال در برنابئو میزبان رئال بتیس است. این بازی بین تیم‌های اول و دوم لالیگاست و قطعا جذابیت‌های زیادی خواهد داشت. رئال سه روز پس از بازی با بتیس اولین بازی خود در راه دفاع از عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را در زمین سلتیک انجام خواهد داد. چهار روز بعد از این بازی، رئال میزبان مایورکاست و سه روز بعد نیز در برنابئو برابر لایپزیش قرار خواهد گرفت.

1737155

 چهار روز بعد از این بازی، رئال باید به زمین اتلتیکو برود تا نخستین بازی سخت و دشوار فصل خود را انجام دهد. پس از وقفه‌ای دو هفته‌ای، رئال مادرید 12 بازی فشرده دیگر را پیش رو خواهد داشت. هر سه روز یک بازی برای رئال پیش بینی شده و تا قبل از شروع جام جهانی رئال باید برابر بارسلونا و سویا، دو حریف سرسخت خود در لالیگا به میدان برود. 

رئال شروعی عالی در فصل جاری داشته و باید دید این روند خوب تا قبل از جام جهانی 2022 ادامه خواهد داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها