کد خبر : 1841048 | 07 شهریور 1401 ساعت 22:13 | 26.6K بازدید | 12 دیدگاه

گالتیه: رفتار امباپه با نیمار را تحسین می‌کنم

کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌‌اس‌جی از بهبود رابطه امباپه و نیمار خوشحال است و می‌گوید رفتار ستاره فرانسوی با نیمار در بازی دیشب تیمش را تحسین می‌کند.

گالتیه: رفتار امباپه با نیمار را تحسین می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دیشبِ پاری‌‍سن ژرمن و موناکو که با تساوی 1-1 به پایان رسید گل تساوی‌بخش تیم پاریسی در دقیقه 70 توسط نیمار از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. اینکه نیمار پشت ضربه پنالتی ایستاد از دید رسانه‌ها اتفاق مهمی بود چرا که او و کیلیان امباپه در بازی مقابل مون‌پلیه به‌خاطر یک ضربه پنالتی با هم درگیر شده بودند.

کریستوف گالتیه بعد از اتفاقات آن مسابقه به صراحت گفت که ترجیح می‌دهد پنالتی‌های پی‌‌اس‌جی توسط امباپه زده شود. پس از شایعات متعدد درباره ایجاد بحران در رختکن بعد از اتفاقات بازی مون‌پلیه مدیران باشگاه و کادر فنی موفق شدند آرامش را به تیم برگردانند و بین ستاره‌های پاریسی آشتی برقرار کنند.

1739913

این بود که در بازی دیشب درحالی‌که پی‌‌اس‌جی با نتیجه 1-0 عقب افتاده بود وقتی این تیم صاحب پنالتی شد امباپه به نیمار اجازه داد پشت ضربه بایستد. گالتیه بعد از بازی رفتار ستاره فرانسوی تیمش را تحسین کرد و گفت:" سلسله‌مراتب در تیم ما کاملا مشخص است. در ضربات پنالتی نفر اول ما کیلیان است و نفر دوم نیمار. ولی در شرایط مسابقه دیدیم که این دو با هم صحبت کردند و نیمار بعد از گفت‌وگویی که با کیلیان داشت تصمیم گرفت پشت توپ بایستد.

1739914

من رفتار امباپه را تحسین می‌کنم که بعد از گل شدن پنالتی نیمار به او تبریک گفت. رفتار نیمار هم که از او تشکر کرد زیبا بود. آنها بازیکنان بزرگی هستند و اینکه در شرایط مسابقه تصمیم بگیرند چه کاری به نفع تیم است به عهده آنها است. مهم این بود که نیمار با ملایمت و تواضع از او درخواست کرد و کیلیان هم بعد از گل شدن توپ به نیمار تبریک گفت".

دیدگاه‌ها