کد خبر : 1841053 | 07 شهریور 1401 ساعت 22:33 | 22.4K بازدید | 7 دیدگاه

کاپیتان مصر: این عملکرد مقابل ایران راضی‌کننده بود

حسام عبدالله شکست مصری‌ها در ست چهارم را به دلیل اشتباهات بازیکنان خودی می‌داند و از نتیجه کسب شده علی‌رغم باخت رضایت دارد.

کاپیتان مصر: این عملکرد مقابل ایران راضی‌کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در دومین مسابقه تورنمت قهرمانی جهان با نتیجه سه بر یک مصر را شکست داد و صعودش از مرحله گروهی را قطعی کرد. با این حال عملکرد فراعنه در ست سوم و چهارم باعث ایجاد اضطراب برای تماشاگران ایرانی شد و حالا کاپیتان تیم ملی مصر نیز از عملکرد تیم‌شان راضی است.

حسام عبدالله پس از شکست تیمش مقابل ملی‌پوشان والیبال ایران گفت: بازی خیلی خوبی بود. در دو ست ابتدایی نتوانستیم عملکردی خوبی از خود ارائه دهیم و این تیم ایران بود که کنترل بازی را در دست داشت.

کاپیتان مصر در خصوص ست سوم این دیدار که با پیروزی ملی پوشان مصری به پایان رسید، بیان کرد: در ست سوم این مسابقه عملکردی خارق العاده داشتیم. سعی کردیم به هر شکل ممکن به تیم ایران فشار بیاوریم و در این امر نیز موفق بودیم. اما در ست چهارم اشتباهات زیادی داشتیم که منجر به شکست مقابل تیم ایران شد. با این حال از نتیجه کسب شده راضی هستیم.

وی در ادامه افزود: تا پایان مسیر ناامید نمی‌شویم و دست از تلاش بر نمی‌داریم. هنوز یک بازی دیگر فرصت داریم و تلاش می کنیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

دیدگاه‌ها