کد خبر : 1841064 | 08 شهریور 1401 ساعت 00:05 | 17.1K بازدید | 3 دیدگاه

بدترین خبر برای اینتر؛ مصدومیت لوکاکو جدی است

باشگاه اینتر تایید کرد که روملو لوکاکو دیروز یک‌شنبه در جریان جلسه تمرینی این تیم از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده است.

بدترین خبر برای اینتر؛ مصدومیت لوکاکو جدی است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر از طریق سایت باشگاه بیانیه‌ای منتشر و مصدوم شدن روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی خود را تایید کرد. بر اساس این بیانیه مهاجم 29ساله اینتر دیروز در یک جلسه تمرینی از ناحیه کشاله ران آسیب دیده است. اینتر می‌گوید در حال حاضر معاینات پزشکی بر روی لوکاکو در حال انجام است.

خبر مصدوم شدن لوکاکو دیشب در برخی رسانه‌ها منتشر شد و نراتزوری امشب این خبر را تایید کرد و گفت مهاجم بلژیکی‌اش دیدار فردای اینتر مقابل کرمونزه را قطعا از دست خواهد داد. 

1739962

اینتر می‌گوید این احتمال وجود دارد که لوکاکو در بازی‌های بیشتری غایب باشد. ازجمله مسابقاتی که اینتر در پیش دارد و نبود لوکاکو برای این تیم خبر بدی خواهد بود می‌توان به دیدار با میلان، بایرن مونیخ و تورینو اشاره کرد.

اینتر در بیانیه خود اعلام کرد که معاینات پزشکی نشان داده یکی از عضلات کشاله ران چپ لوکاکو دچار پارگی شده است. هفته آینده این ستاره بلژیکی در کلینیک تخصصی حضور می‌یابد تا تست‌های بیشتر و دقیق‌تری روی او انجام شود. اینتر می‌‌گوید در آن زمان می‌توان تاریخ دقیقی برای بازگشت ستاره بلژیکی مشخص کرد.

دیدگاه‌ها