کد خبر : 1841084 | 08 شهریور 1401 ساعت 09:21 | 11.9K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی؛ ادینسون کاوانی به والنسیا پیوست

ادینسون کاوانی بالاخره تصمیم نهایی‌اش را برای انتخاب باشگاه جدید در فصل 23-2022 گرفت.

رسمی؛ ادینسون کاوانی به والنسیا پیوست

به گزارش "ورزش سه"، کاوانی پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد از این باشگاه جدا شده بود و در حال بررسی پیشنهاداتی بود که از سوی بسیاری از باشگاه‌ها دریافت کرده بود. 
بسیاری از رسانه‌های آلمانی اعلام کرده بودند که این بازیکن یکی از گزینه‌های جانشینی ارلینگ هالند از نگاه مدیران بروسیا دورتموند است و حتی مذاکراتی نیز برای انتقال او به این باشگاه صورت گرفت اما در نهایت، دو طرف به توافق نرسیدند. 
در حالی که بوکا جونیورز هم پیشنهادی به او ارائه کرده بود، بحث حضور این ستاره سابق پاری سن ژرمن در لالیگا مطرح شد و ویارئال شانس اصلی جذب او به حساب می‌آمد اما جنارو گتوزو که هدایت والنسیا را عهده‌دار شده است از مدیران این باشگاه خواست که به صورت جدی برای اضافه کردن این بازیکن به جمع بازیکنانش اقدام کنند. 

1740005
کاوانی قراردادی دو ساله با والنسیا امضا کرد و گفته می‌شود که دستمزد او در این باشگاه دو میلیون یورو برای هر فصل خواهد بود. 
این خرید بسیار درخشانی برای تیم گتوزو به حساب می‌آید، خصوصا که کاوانی به عنوان بازیکن آزاد به این تیم اضافه شده است و حالا می‌تواند قدرت بسیاری را به خط حمله این تیم اضافه کند و تاثیرگذاری‌اش را در جریان رقابت‌های این فصل لالیگا به خوبی نشان دهد. 
انتظار می‌رود که او اولین بازی‌اش با پیراهن این تیم را یکشنبه هفته آینده در دیدار برابر ختافه انجام دهد.

دیدگاه‌ها