کد خبر : 1841095 | 08 شهریور 1401 ساعت 10:28 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مجمع به نفع فوتبال است؛

درودگر: تصمیم کامرانی‌فر اشتباه نبود

صادق درودگر می‌گوید دبيرکل فدراسیون فوتبال به خاطر مستنداتی که به دستش رسید تصمیم به لغو مجمع گرفته بود.

درودگر: تصمیم کامرانی‌فر اشتباه نبود

به گزارش "ورزش سه"، صادق درودگر در هنگام ورود به محل برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: اتفاقاتی رخ می‌دهد که کسانی که در کشور احساس مسئولیت می‌کنند از دبیرکل درخواست‌هایی داشتند که دبیرکل محترم هم تصمیماتی گرفته است.

او درباره دلیل تغییر این تصمیم گفت: تصمیم جمعی است؛ دوستان گفتند برای اینکه شرایط بحرانی نشود، مجمع برگزار شود. اعضای هیئت رئیسه جلسه گذاشتند و این کار را انجام دادند.

او در واکنش به اینکه متنی که نوشته شد نیاز به یکی دو ساعت زمان داشت گفت: مطمئنا قانون پیگیر خواهد بود و مسئولینی که در کشور حضور دارند، پیگیری می‌کنند که اصل ماجرا چیست. مطمئن باشید هر کسی خاطی باشد به سزای عملش می‌رسد.

درودگر در خصوص اینکه کار دبیرکل اشتباه بوده یا نه، گفت: من نمی‌گویم اشتباه بوده؛ مطمئن باشید اگر مستنداتی به دست دبیرکل نمی‌دادند این کار را نمی‌کرد.

او در واکنش به این پرسش که آیا ماجدی از این اتفاق خبر داشته است؟ عنوان کرد: خیر، آقای ماجدی در تلویزیون از برنامه‌اش دفاع می‌کرد و پس از پایان برنامه تلویزیونی در راه متوجه می‌شود.

درودگر درباره فرآیند انتخاب پس از این حواشی گفت: به هر حال هر کسی که وارد انتخاب می‌شود باید به گذشته خودش نگاه کند و ببیند برای فوتبال چه کار کرده و چه دستاوردی داشته است. اعضای محترم مجمع هم باید نگاه کنند که به چه کسی رای می‌دهند و کسانی که موجب نابسامانی در فوتبال شدند هم خودشان باید همکاری بیشتری می‌کردند. قطعا اعضای محترم مجمع با چشم باز و هوش خود پاسخی می‌دهند که درخور فوتبال باشد.

او سپس درباره تصمیم کامرانی‌فر توضیح داد: مدارک و نامه‌هایی از طرف مراجع ذی‌صلاح داده شده و هیچ‌کس چنین قدرتی ندارد که به تنهایی تصمیم شخصی بگیرد.

درودگر در واکنش به اینکه این تصمیم یک ساعته نبوده و  قطعا از ساعتی قبل به آن فکر شده گفت: تا ساعاتی پیش از زمان تعیین شده قرار بود که پاسخی داده شود تا آن زمان ایستادند و این کار انجام نشد و در نهایت، مجبور شدند اما به هر حال برگزاری مجمع به نفع خانواده فوتبال است و همین که تصمیم به برگزاری گرفته شد، خوب است.

دیدگاه‌ها