کد خبر : 1841102 | 08 شهریور 1401 ساعت 11:09 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

وسلین در جریان لیگ ملی‌پوشان را انتخاب می‌کند

آغاز اردوی تیم ملی هندبال از دو ماه دیگر

مربی تیم ملی هندبال مردان می‌گوید قرار است در جریان لیگ وسلین ویوویچ بازیکنان را انتخاب و به تیم ملی دعوت کند.

آغاز اردوی تیم ملی هندبال از دو ماه دیگر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، شهداد مرتجی در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی هندبال مردان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان لهستان-سوئد اظهار کرد: وسلین اعتقادش بر این است که مسابقات لیگ آغاز شود. لیگ برتر هم که از مهر استارت می‌خورد. قرار است دو ماهی مسابقات انجام شود و وسلین از میان مسابقات لیگ بازیکنان را انتخاب و به تیم ملی دعوت کند.

وی در پاسخ به این سوال که یعنی قرار است تیم ملی با ترکیب جدیدی به مسابقات قهرمانی جهان برود گفت: اصلا بحث وسلین ترکیب نیست. همیشه به بازیکنان داخلی و خارجی گفته است که آماده‌ترین‌ها و آنهایی که بیشتر در اختیار تیم ملی و اردوها باشند را دعوت خواهد کرد.

مربی تیم ملی هندبال مردان افزود: مسابقات قهرمانی جهان می‌تواند برای بازیکنان حاضر در لیگ برتر انگیزه باشد. قطعا بازیکنانی داریم که در لیگ خود را نشان دهند و رقابت خوبی میان آنها در لیگ وجود خواهد داشت. هر بازیکنی که خوب کار کند و آماده باشد قطعا به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.

مرتجی در پاسخ به این سوال که آیا قبل از مسابقات قهرمانی جهان دیدار تدارکاتی خواهیم داشت، گفت: می‌دانم که فدراسیون به جد درگیر این قضیه است که برای تیم اردوها و مسابقات خارجی را فراهم کند. 

 بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مردان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان از ۲۲ دی تا ۹ بهمن برگزار خواهد شد. تیم ملی مردان ایران در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های اسپانیا، شیلی و مونته‌نگرو همگروه است.

دیدگاه‌ها