کد خبر : 1841111 | 08 شهریور 1401 ساعت 11:32 | 17.2K بازدید | 6 دیدگاه

اشتباه مهم پوگبا؛ پرداخت صدهزار یورو به باج‌گیرها

پل پوگبا، ستاره فرانسوی، برای رها شدن از دردسر باج‌گیری برادرش و دوستان قدیمی‌اش 100 هزار یورو به آن‌ها پرداخت کرده بود.

اشتباه مهم پوگبا؛ پرداخت صدهزار یورو به باج‌گیرها

به  گزارش "ورزش سه"، ادعای مطرح شده از سوی ماتیاس پوگبا علیه برادرش به خبر اصلی بسیاری از رسانه‌های ورزشی اروپایی تبدیل شده است. 
این بازیکن فرانسوی متهم شده که با جادوگری در ارتباط بوده و سعی کرده است طلسمی برای کیلیان امباپه بگیرد تا مانع از موفقیت این بازیکن با تکیه بر طلسم و جادو شود. 
برادر پوگبا چند روز قبل با انتشار ویدیویی مدعی شد که قصد دارد حقایق را درباره او مطرح کند و چهره واقعی‌ او را به دنیا نشان دهد. پس از این که این بازیکن یوونتوس اعلام کرد که برادرش به دنبال باج‌گیری است و برای پیگیری این اتفاق به پلیس مراجعه کرده است، ماتیاس پوگبا این اظهارات را درباره او مطرح کرد. 

1737105
این ستاره تیم ملی فرانسه مدعی شده است که برادرش عضو گروه باج‌گیری است که چند دوست دوران کودکی او نیز در آن حضور دارند و سعی کرده‌اند که مبلغ 13 میلیون یورو از او باج بگیرند اما چون پوگبا حاضر به پرداخت این مبلغ نشده است، تصمیم گرفته‌اند چنین اظهاراتی را مطرح کنند. 
حالا RMC Sport مدعی شده است که این بازیکن ابتدا مبلغ 100 هزار یورو به آنها پرداخت کرده است تا دست از تهدید او بردارند اما این مبلغ برای آنها کافی نبوده است و به پوگبا اعلام کرده‌اند که اگر 13 میلیون یورو دریافت نکنند اتفاقات بدی برای او رخ خواهد داد. 
حالا باید دید که تحقیقات پلیس در این زمینه به کجا خواهد رسید و آیا این هافبک فرانسوی موفق به محکوم کردن برادرش خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها