کد خبر : 1841119 | 08 شهریور 1401 ساعت 12:03 | 22.1K بازدید | 3 دیدگاه

پایان مصدومیت؛ بازگشت ستاره میلان پس از 9 ماه

سیمون کیائر، مدافع میلان، پس از مدت‌ها دوری از میادین در آستانه بازگشت به ترکیب این تیم قرار دارد.

پایان مصدومیت؛ بازگشت ستاره میلان پس از 9 ماه

به گزارش "ورزش سه"، میلان سه‌شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ ایتالیا به مصاف ساسولو خواهد رفت تا سه ماه پس از جشن قهرمانی بار دیگر به ورزشگاه ماپی برگشته باشد. 
استفانو پیولی قصد دارد در آستانه دربی میلان که روز شنبه برابر اینتر برگزار خواهد شد و همچنین اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر لایپزیش که هفته آینده است از سیستم چرخشی برای ترکیب تیمش در این بازی استفاده کند. 
اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده است که این احتمال وجود دارد که کیائر در این بازی در مرکز خط دفاعی میلان به میدان برود و این در حالی است که این بازیکن آخرین بار هشت ماه پیش در زمین بازی حضور داشت و پس از پارگی رباط صلیبی در دسامبر 2021 برابر جنووا دیگر نتوانست در ترکیب میلان به میدان برود. 

1740042
این کاپیتان تیم ملی دانمارک مطمئنا در اولین بازی پس از بازگشتش از این مصدومیت سنگین و طولانی مدت نمی‌تواند 90 دقیقه کامل در زمین حضور داشته باشد و انتظار می‌رود که متئو گابیا در نیمه دوم جانشین او شود اما بازگشت او به میدان می‌تواند خبر بسیار خوبی برای هواداران میلان و همچنین برای پیولی در این فصل فشرده باشد. 
روسونری در این بازی آنته ربیچ و دیووگ اوریگی را در اختیار نخواهد داشت. زلاتان ابراهیموویچ نیز همچنین به دلیل طی کردن دوران نقاهت پس از عمل از میادین دور است.

دیدگاه‌ها