کد خبر : 1841134 | 08 شهریور 1401 ساعت 12:43 | 47.8K بازدید | 5 دیدگاه

رانگنیک: مشکل یونایتد را پس از دو هفته فهمیدم

رالف رانگنیک، سرمربی سابق منچستریونایتد، مدعی شده است که تنها پس از دو هفته از حضور در این تیم کاملا از مشکلاتش مطلع شده است.

رانگنیک: مشکل یونایتد را پس از دو هفته فهمیدم

به گزارش "ورزش سه"، رانگینک فصل گذشته پس از برکناری اوله گونار سولسشر، هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت. 
او به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل روی نیمکت این تیم نشست و در حالی که انتظار می‌رفت پس از پایان این مدت و معرفی مربی جدید، به عنوان مشاور ارشد در این باشگاه بماند اما تصمیم گرفت اولدترافورد را ترک کند. 
رانگنیک در گفتگو با Der Standard در این‌باره اظهار داشت:« پس از تنها دو هفته برای من مشخص شد که مشکلات کجا هستند و برای حل آنها باید دقیقا چه کاری انجام داد اما سوال اینجاست که آیا ما گزینه‌ای برای تغییر شرایط و بهبود اوضاع داشتیم یا خیر.»
در روزهای گذشته بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، بار دیگر تلاش برای انتقال این بازیکن به چلسی را از سر گرفته است.

1719060
پس از انتشار این اخبار بود که گفته شد رانگنیک درباره این بازیکن پرتغالی با توماس توخل صحبت کرده و به این مربی هموطنش توصیه کرده است که به هیچ‌وجه او را به جمع بازیکنانش اضافه نکند. 
فصل گذشته نیز شایعاتی درباره اختلاف شدید بین این مربی آلمانی و رونالدو به گوش می‌رسید و این بازیکن چند بار نیز پس از تعویض و ترک زمین به صراحت اعتراضش را نشان داد. 
خبرنگار استاندارد از رانگینک پرسید که اگر رونالدو شرایط بازی برای تیم ملی اتریش را داشت، آیا او از این بازیکن برای حضور در تیمش دعوت می‌کرد که این مربی به صراحت پاسخ داد:« او اتریشی نیست.»

دیدگاه‌ها