کد خبر : 1841138 | 08 شهریور 1401 ساعت 12:56 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

امضای من پای قرارداد مربی جدید نخواهد بود؛

ماجدی: ریاست تاج بر فدراسیون قانونی است

میرشاد ماجدی با اعلام اینکه انتخابات امروز قانونی بود تاکید کرد که حتی اگر مربی دیگری برای تیم ملی بیاورند امضای او پای قراردادش نخواهد بود.

ماجدی: ریاست تاج بر فدراسیون قانونی است

به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی با 25 رای از مجموع 80 رای ماخوذه، پایین تر از مهدی تاج (51 رای) نتوانست ریاست فدراسیون فوتبال را به دست بیاورد. او در مورد این انتخابات گفت: انتخابات بسیار خوب برگزار شد و اعضا با منطق، فکر و اعتقاد قلبی رای های خود را به صندوق انداختند که آقای تاج یک بار دیگر به عنوان رئیس منصوب شد. امیدواریم این بار آقای تاج آورده خوبی برای فدراسیون فوتبال داشته باشد.

ماجدی در رابطه با لغو شبانه مجمع تاکید کرد: من خودم در شبکه سه بودم و بعد از دیگران، متوجه شدم. وقتی بیرون آمدم فهمیدم این اتفاق رخ داده که بعد از صحبتی که با اعضای هیئت رئیسه شد، تصمیم گرفته شد مجمع در زمان تعیین شده برگزار شود.

ماجدی در پاسخ به این سوال که خود شما این اتفاقات را می پسندید گفت: من به عنوان یک نامزد سعی کردم همیشه هم از خودم و هم از افراد دیگر محافظت کنم. لذا هیچ دخل و تصرفی در بحث کمیته بدوی و کارهای دبیرکل نداشتم. امروز هم دیدید که به عنوان سرپرست از جای خود برخاسته و در محل نامزدها نشستم تا همه چیز عادلانه پیش برود.

1740035

وی در در رابطه با این موضوع که نگرانی از تعلیق فدراسیون، دلیل تلاش کامرانی فر برای لغو مجمع امروز بود، یادآور شد: قرار شده بود مجمعی برگزار شود و نماینده FIFA و AFC هم در تهران بودند. آقای کامرانی فر یکسری دغدغه ها داشت که هنوز هم به آن اعتقاد دارد ولی اعضای هیئت رئیسه به احترام مجمع کاری کردند که انتخابات انجام شود.من چیزی ندیدم و صحبتی با من نشده بود. آقای کامرانی فر نکاتی بیان کردند که باید از خود ایشان سوال کنید.

پاسخ ماجدی به این سوال که انتخابات قانونی بود و ریاست آقای تاج قانونی است؟ یک بله کوتاه بود.

قنبرزاده در صحبت هایی که داشت به اختلافات بین تاج و ماجدی اشاره کرده بود که واکنش میرشاد به ادعای او این گونه بود: اگر آقای قنبرزاده صحبتی کرده از خودشان بپرسید در کدام قسمت اختلاف بوده است. به هر حال آقای تاج به عنوان رئیس انتخاب شده و وظیفه ما این است که نه به آقای تاج بلکه به فدراسیون فوتبال و تیم ملی و مردم کمک کنیم.  

بعد از انتخاب مهدی تاج شایعات در خصوص بازگشت کی روش به نیمکت تیم ملی به اوج رسیده است. موضع ماجدی اما همان موضع قبلی است: من تا زمانی که در فدراسیون فوتبال باشم، نظرم آقای اسکوچیچ است حتی اگر مربی دیگری بیاورید امضای من پای قراردادش نخواهد بود.

تخلف کمیته بدوی در تایید صلاحیت نامزدها، آخرین سوال از میرشاد ماجدی بود که او در پاسخ گفت: من چون یکی از نامزدها بودم حتی در ورودی و خروجی را هم جدا کرده بودم.

ویدئو: 258855

دیدگاه‌ها