کد خبر : 1841156 | 08 شهریور 1401 ساعت 14:20 | 39.1K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

گزینه نهایی بارسلونا برای دفاع راست مشخص شد

بارسلونا قصد دارد به فاصله دو روز تا پایان نقل و انتقالات، توماس مونیه، دفاع راست بلژیکی دورتموند، را جذب کند.

گزینه نهایی بارسلونا برای دفاع راست مشخص شد

 به گزارش "ورزش سه"، تصمیم بارسلونا برای جذب یک مدافع راست قطعی است و ژاوی از مدیران باشگاه خواسته که تا پایان نقل و انتقالات، دفاع راست تقویت شود. او یکشنبه در نشست خبری خود تاکید کرد که دفاع راست تیمش بیش از دفاع چپ نیاز به تقویت دارد. گزینه اول بارسلونا سزار آسپیلیکوئتا بود اما او قراردادش را با چلسی تمدید کرد.

1735792

بارسلونا سپس به سراغ خوان فویت، مدافع آرژانتینی ویارئال، رفت ولی خرید این بازیکن دشواری های زیادی داشت. ویارئال رقم فسخ 42 میلیون یورویی فویت را درخواست کرد که پرداخت آن برای بارسا غیرممکن بود. فویت روز گذشته نیز به شدت مصدوم شد تا پرونده انتقال او به بارسا بسته شود.

1735470

طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا به فاصله دو روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، روی جذب توماس مونیه، دفاع راست بلژیکی دورتموند، به جمع‌بندی نهایی رسیده و قصد دارد اولین پیشنهاد رسمی خود را ارائه دهد. موندودپورتیوو نوشته است که رقم انتقال مونیه 20 میلیون یورو است ولی بارسا پیشنهاد معاوضه این بازیکن با سرجینیو دِست را مطرح خواهد کرد. مونیه 30 ساله سابقه بازی برای پی اس جی را دارد و می تواند به عنوان بال راست هم بازی کند. رابطه او با ادین ترزیچ، مربی دورتموند، خوب نیست و ترجیح می دهد راهی بارسلونا شود. مونیه خرید لحظه آخری بارسا خواهد بود؟

دیدگاه‌ها