کد خبر : 1841157 | 08 شهریور 1401 ساعت 14:55 | 32.7K بازدید | 17 دیدگاه

گزارش مارکا

مورد عجیب تقویم لالیگا؛ رئال از مادرید تکان نمی‌خورد!

تقویم بازی های رئال در لالیگا به گونه‌ای است که تا قبل از جام جهانی 2022 و تعطیلی لالیگا، فقط یک بار از مادرید خارج خواهد شد.

مورد عجیب تقویم لالیگا؛ رئال از مادرید تکان نمی‌خورد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از شنبه آینده و تا قبل از تعطیلی رقابت‌های باشگاهی به‌خاطر برگزاری مرحله پایانی لیگ ملت‌های اروپا، در 16 روز پنج بازی باید انجام دهد. پس از این وقفه نیز رئال مادرید باید 12 بازی تا شروع جام جهانی انجام دهد.

1740109

تقویم رئال شلوغ و فشرده است و در این مقطع دو بازی سخت نیز برابر بارسا و سویا خواهد داشت اما نکته جالب اینکه رئال مادرید در لالیگا و تا قبل از شروع جام جهانی فقط یک بار از مادرید خارج خواهد شد.

1739831

رئال شنبه آینده میزبان رئال بتیس است و یک هفته پس از این بازی در برنابئو به مصاف مایورکا خواهد رفت. بازی بعدی رئال برابر اتلتیکو مادرید است که در ورزشگاه متروپولیتانو برگزار می شود. پس از بازی با اتلتیکو، رئال میزبان اوساسوناست و سپس در زمین ختافه به میدان خواهد رفت. ختافه از توابع مادرید است و این بازی به نوعی یک دربی محسوب می شود. رئال سپس میزبان بارسلونا خواهد بود و در ادامه باید به زمین الچه برود. این تنها دیداری است که رئال خارج از مادرید برگزار خواهد کرد.

1735401

پس از این بازی رئال میزبان سویا و خیروناست و بعد باید به مصاف تیم مادریدی رایووایه‌کانو برود. آخرین بازی رئال قبل از جام جهانی نیز برابر کادیز در برنابئو است. رئال در حال حاضر صدرنشین لالیگاست و مسیر همواری هم برای حفظ این جایگاه تا قبل از تعطیلی لالیگا پیش رو دارد.

در همین مقطع رئال مادرید 6 بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز انجام خواهد داد و باید در زمین سلتیک، شاختار دونتسک و لایپزیش به میدان برود.

دیدگاه‌ها