کد خبر : 1841163 | 08 شهریور 1401 ساعت 15:30 | 4.5K بازدید | 2 دیدگاه

ناگلزمان: از تمدید قرارداد صالح حمیدزیچ خوشحالم

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، بابت تمدید قرارداد حسن صالح حمیدزیچ خوشحال است.

ناگلزمان: از تمدید قرارداد صالح حمیدزیچ خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، گرچه تا چند ماه قبل شایعاتی در مورد احتمال جدایی حسن صالح حمیدزیچ از بایرن مونیخ وجود داشت، اما عملکرد خوب او در پنجره تابستانی مدیران باشگاه را مجاب به تمدید قرارداد این مدیر ورزشی تا سال 2026 کرد. در نشست خبری پیش از دیدار با ویکتوریا کلن در جام حذفی آلمان، یولیان ناگلزمان مدعی شد رابطه خوبی با حمیدزیچ دارد و از تمدید قرارداد او خوشحال است.

یولیان ناگلزمان گفت: "ویکتوریا کلن سرمربی و بازیکنان باتجربه ای دارد. آنها سال گذشته مقابل هوفنهایم عملکرد خوبی داشتند و بازی آسانی پیش روی بایرن مونیخ نیست. این باشگاه یک مجموعه عالی با استادیومی خوب و تماشاگران فراوان است و امیدوارم فردا همه خودشان را نشان دهند. ما سه بازی خارج از خانه متوالی داریم و هدف این است که تا حد ممکن تعداد شب اقامت های دور از خانه را کاهش دهیم.

1740118

سپری کردن یک روز در هتل بسیار طولانی است و این اصلا بی احترامی به حریف محسوب نمی شود. همه آماده هستند، البته جمال موسیالا فردا در ترکیب ثابت قرار ندارند. همه بازیکنان با کاروان تیم سفر خواهند کرد و ما تصمیم خواهیم گرفت که چه کسی را از لیست نهایی حذف کنیم.

نقل و انتقالات احتمالی قبل از پایان پنجره؟ نمی دانم اتفاق دیگری رخ خواهد داد یا نه. ما در حال حاضر 21 بازیکن داریم و امیدوارم مصدومیت چندانی رخ ندهد. همچنین من با بازیکنانی که در اختیار دارم برای ادامه فصل برنامه ریزی می کنم.

تمدید قرارداد حسن صالح حمیدزیچ؟ خیلی خوشحالم، زیرا ما در کنار هم خوب کار می کنیم. حمیدزیچ در پنجره های نقل و انتقالاتی سخت، خیلی خوب کار کرده است. او رابطه بسیار خوبی با همه در باشگاه دارد و ما در داخل باشگاه نیز با هم دوست هستیم."

دیدگاه‌ها