کد خبر : 1841177 | 08 شهریور 1401 ساعت 16:31 | 18.5K بازدید | 5 دیدگاه

پس از روئیز، حالا کارلوس سولر

پیشنهاد رسمی PSG برای خرید کاپیتان والنسیا

پی اس جی پیشنهادی رسمی به ارزش 17 میلیون یورو برای خرید کارلوس سولر، کاپیتان باشگاه والنسیا، ارائه کرده است.

پیشنهاد رسمی PSG برای خرید کاپیتان والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، اولین پیشنهاد رسمی پی اس جی برای خرید کارلوس سولر به باشگاه والنسیا رسید. مارکا در این رابطه نوشت که پی اس جی پیشنهادی 17 میلیون یورویی برای جذب کاپیتان ملی پوش والنسیا ارائه کرده و هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

1710353

ارزش سولر که یک هافبک تهاجمی است، 40 میلیون یورو تخمین زده می شود ولی به فاصله دو روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی و با توجه به اینکه از قرارداد این بازیکن تنها 10 ماه دیگر باقیمانده، پی اس جی تنها 17 میلیون یورو برای خرید او در نظر گرفته است. سولر از ماه ژانویه می تواند با باشگاه های مدنظرش وارد مذاکره شود و تابستان بعد به عنوان بازیکن آزاد از والنسیا برود. آخرین پیشنهاد تمدید والنسیا به سولر هشت ماه پیش بود و او آن را رد کرد. 

1693114

پس از آن دیگر پیشنهادی به سولر ارائه نشد و حتی باشگاه دو ماه پیش او را به بارسلونا و رئال نیز پیشنهاد کرد اما پاسخ هر دو باشگاه منفی بود. سولر در والنسیا سه میلیون یورو خالص دستمزد می گیرد ولی پی اس جی به او دو برابر این مبلغ را خواهد داد. پی اس جی احتمالا امروز انتقال فابین روئیز، هافبک اسپانیایی ناپولی، را رسمی خواهد کرد و انتظار می رود که تا قبل از پایان نقل و انتقالات، سولر را نیز به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها