کد خبر : 1841183 | 08 شهریور 1401 ساعت 17:01 | 18K بازدید | 3 دیدگاه

ناواس می‌ماند؛

گالتیه و رد شایعه رفتن ستاره جدایی‌طلب

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن ژرمن، انتقال لئاندرو پاردس به یوونتوس را تایید کرد.

گالتیه و رد شایعه رفتن ستاره جدایی‌طلب

به گزارش "ورزش سه"، لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی و 28 ساله پاری‌سن ژرمن، در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته و با یوونتوس برای انتقال به تورین به توافق نهایی دست یافته است. کریستوف گالتیه امروز در نشست خبری مدعی شد جدایی پاردس قطعی شده و البته پاری‌سن ژرمن فاصله‌ای تا جذب فابین رویز، هافبک 26 ساله و اسپانیایی باشگاه ناپولی در روزهای باقی‌مانده پنجره تابستانی ندارد.

کریستوف گالتیه گفت: "ما مدت‌هاست که می‌دانیم با توجه به جدایی احتمالی برخی بازیکنان، می‌خواهیم کدام پست را تقویت کنیم. ما مدت‌هاست شرایط فابین رویز را دنبال می‌کنیم، اما هنوز چیزی رسمی نشده و او همچنان بازیکن ناپولی است. ما معاملات زیادی در تاریخ دیده‌ایم که در آستانه رسمی شدن، به یک‌باره لغو شده است.

1727693

اجتمال جدایی لئاندرو پاردس؟ او در لیست تیم جایی نخواهد نداشت. من بعد از تمرین با لئاندرو صحبت کردم، می‌دانیم که او با یوونتوس به توافق رسیده و این خبر به‌زودی اعلام خواهد شد. البته پاردس در حال حاضر بازیکن پاری‌سن ژرمن بوده، اما فکرش جای دیگری است. فکر می‌کنم فقط توافق بین دو باشگاه باقی مانده و من تصمیم گرفتم که او را در ترکیب قرار ندهم تا بتواند برای رفتن آماده شود.

آینده کیلور ناواس و احتمال جدایی او؟ ناواس در حال حاضر دروازه‌بان پاری‌سن ژرمن است. او با باشگاه قرارداد دارد و فردا نیز در لیست تیم خواهد بود."

دیدگاه‌ها