کد خبر : 1841185 | 08 شهریور 1401 ساعت 17:14 | 3.5K بازدید | 2 دیدگاه

آلگری: به فکر جبران فاصله در جدول هستیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس ابراز امیدواری کرد تیمش در مسابقه فردا شب برابر اسپتزیا امتیاز از دست ندهد.

آلگری: به فکر جبران فاصله در جدول هستیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تساوی برابر رم و سمپدوریا باعث شده انتقادها از همین ابتدای فصل نسبت به عملکرد مکس آلگری و یوونتوس آغاز شود. این تیم فردا شب و در هفته چهارم به مصاف اسپتزیا خواهد رفت و مکس آلگری در نشست خبری پیش از این دیدار خبر از بازگشت آنخل دی ماریا به ترکیب داده است.

مکس آلگری گفت: "هنوز در مورد ترکیب نهایی یوونتوس برای این دیدار تصمیم نگرفته‌ام، زیرا فاصله زیادی بین مسابقه فردا شب و آخرین بازی ما وجود نداشت. با توجه به اینکه آنخل دی ماریا و فاگیولی در دسترس هستند، تغییراتی در ترکیب وجود خواهد داشت و فردا صبح در این‌رابطه تصمیم خواهم گرفت.

1739289

فردا بازی مهمی داریم و سپس به مسابقه روز شنبه فکر خواهیم کرد. چهار امتیاز تا امروز از دست داده‌ایم و به فکر جبران این فاصله خواهیم بود. نیازی به استفاده از سیستم چرخشی نیست و باید بهترین ترکیب را برای بازی فردا در زمین قرار دهیم، زیرا در این دیدار به آمادگی بیشتری نسبت به مسابقه برابر رم نیاز داریم.

استفاده مجدد از دانیلو در مرکز دفاع؟ این بازیکن مقابل رم نمایش خوبی ارائه داد و من از عملکرد دانیلو و دیگر مدافعان تیم در این بازی راضی هستم. دانیلو می‌تواند در پست مدافع راست، چپ یا وسط بازی کند و حضور چنین بازیکنانی در ترکیب خط دفاعی بسیار مهم است. 

زمان بازگشت لئوناردو بونوچی و پل پوگبا؟ او از پس فردا در کنار دیگر بازیکنان یوونتوس در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد و برای دیدار هفته بعد مقابل فیورنتینا در دسترس خواهد بود. امیدوارم پوگبا از هفته آینده شروع به دویدن کند و همه چیز خوب پیش برود، زیرا او بازیکن مهمی برای یوونتوس محسوب می‌شود."

دیدگاه‌ها