کد خبر : 1841186 | 08 شهریور 1401 ساعت 17:20 | 42.7K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش اسپورت؛

بهترین و بدترین خریدهای لحظه آخری بارسلونا (عکس)

دیاریو اسپورت امروز بهترین و بدترین خریدهای لحظه آخری بارسلونا در 30 سال گذشته را معرفی کرد.

بهترین و بدترین خریدهای لحظه آخری بارسلونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا باشگاهی است که در تاریخ خود خریدهای لحظه آخری زیادی داشته و این اتفاق ممکن است تابستان امسال هم رخ بدهد. بارسا سخت در تلاش است تا به فاصله دو روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، یک مدافع چپ و یک مدافع راست جذب کند. مارکوس آلونسو و توماس مونیه نیز گزینه‌های باشگاه کاتالان هستند.

نشریه اسپورت امروز بهترین و بدترین خریدهای لحظه آخری باشگاه بارسلونا در 30 سال گذشته را معرفی کرد. از نگاه اسپورت، ریوالدو بهترین خرید لحظه آخری تاریخ باشگاه بارسلوناست.

 

بهترین‌ها

1740125

ریوالدو: در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی سال 1997 بود که بارسا با پرداخت رقم فسخ ریوالدو، او را از دپورتیوو لاکرونیا خرید. ریوالدو تا سال 2003 برای بارسا بازی کرد و با پیراهن این باشگاه برنده توپ طلا نیز شد. او بهترین خرید لحظه آخری تاریخ بارسلوناست.

1740129

لوک دی‌یونگ: مهاجم هلندی در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از سویا به‌صورت قرضی به بارسلونا پیوست. او زیر نظر رونالد کومان نتوانست خوش بدرخشد ولی با ژاوی متحول شد و گل‌های حساسی در نیم فصل دوم فصل گذشته زد. قرارداد دی‌یونگ اما دائمی نشد و او به سویا برگشت و سپس راهی پی‌اس‌وی آیندهوون شد.

1740130

پی‌یر امریک اوبامیانگ: ستاره گابنی آرسنال در انتقالات زمستانی گذشته با فسخ قراردادش به بارسلونا پیوست و در نیم فصل دوم 13 گل برای بارسلونا زد. شرایط مالی بد بارسا و خرید روبرت لواندوفسکی باعث شده تا اوبامیانگ در فهرست فروش قرار بگیرد و به‌زودی بارسا را ترک خواهد کرد.

بدترین‌ها

1740126

دیمیترو چیگرینسکی: مدافع اوکراینی با اصرار پپ گواردیولا در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی 2009 از شاختار دونتسک به بارسا پیوست ولی عملکرد ضعیفی داشت. او یک سال بعد به شاختار بازگشت.

1740127

پاکو آلکاسر: آلکاسر مهاجم و کاپیتان والنسیا بود ولی در آخرین روز انتقالات تابستانی 2016 به بارسا پیوست. او نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و سال 2018 به دورتموند پیوست. ابتدا قرارداد او قرضی بود ولی سپس دورتموند با پرداخت 30 میلیون یورو آن را دائمی کرد.

1740128

سرجینیو دِست: مدافع آمریکایی آژاکس با اصرار رونالدو کومان دو سال پیش به بارسا پیوست ولی هرگز بازیکنی در حد و اندازه‌های بارسا نشان نداده است. او اکنون در فهرست خروج بارسا قرار دارد.

دیدگاه‌ها