کد خبر : 1841188 | 08 شهریور 1401 ساعت 17:45 | 29.6K بازدید | 4 دیدگاه

بازگشت اودریوسولا به خانه

بازیکن مازاد رئال در آستانه پیوستن به سوسیداد

آلوارو اودریوسولا که در برنامه‌های کارلو آنچلوتی جایی ندارد، به احتمال زیاد به باشگاه سابقش رئال سوسیداد بر می‌گردد.

بازیکن مازاد رئال در آستانه پیوستن به سوسیداد

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اسپانیا دو روز دیگر بسته خواهد شد و رئال مادرید هنوز نتوانسته تکلیف سه بازیکن مازاد خود را مشخص کند. مارکو آسنسیو، آلوارو اودریوسولا و ماریانو دیاز، بازیکنانی هستند که در فهرست خروج باشگاه مادریدی قرار دارند و در صورت ماندن، نیمکت نشینی در انتظارشان خواهد بود. این احتمال که در فهرست بازی‌های رئال نیز قرار نگیرند، بالاست.

1600651

آلوارو اودریوسولا، مدافع راست رئال، که فصل گذشته قرضی برای فیورنتینا بازی کرد، جایی در برنامه‌های آنچلوتی ندارد. به او گفته شده که به دنبال تیمی دیگر باشد. ماه گذشته او از اینتر و ناتینگهام فارست پیشنهاد داشت ولی مذاکرات با رئال به نتیجه نرسید.

1494972

امروز آاس ادعا کرد که اودریوسولا احتمالا به باشگاه سابقش رئال سوسیداد بر می‌گردد. اودریوسولا تابستان 2018 از سوسیداد با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو به رئال پیوست تا رقیب دنی کارواخال باشد اما او که در آن مقطع ملی‌پوش هم بود، هرگز نتوانست بازیکنی در حد و اندازه‌های رئال نشان دهد. اودریوسولا در انتقالات زمستانی فصل 20-2019 به‌صورت قرضی به بایرن پیوست و با این تیم فاتح لیگ قهرمانان شد. اما در قرارداد او بند خرید نبود و به رئال برگشت.

آاس نوشت که مذاکرات سوسیداد با رئال مادرید برای اودریوسولا وارد مراحل جدی خود شده و حتی احتمال انتقال دائمی او نیز وجود دارد. پیشنهاد اول سوسیداد یک‌ساله و قرضی با بند خرید دائمی بود اما رئال مادرید انتقال قطعی او را ترجیح می‌دهد. احتمال رسیدن به توافق در ساعات آینده بسیار بالاست.

دیدگاه‌ها