کد خبر : 1841198 | 08 شهریور 1401 ساعت 18:20 | 40.2K بازدید | 13 دیدگاه

ظهور یک نسل جدید در رئال

تغییر سبک رئال پس از خداحافظی کروس و مودریچ

استراتژی جدید رئال در نقل و انتقالات نشان می‌دهد که این باشگاه به سمت فوتبالی فیزیکی‌تر از گذشته رفته است. به این‌ترتیب و با خداحافظی لوکا مودریچ و تونی کروس، رئالی متفاوت را خواهیم دید.

تغییر سبک رئال پس از خداحافظی کروس و مودریچ

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته توانست قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شود و در بسیاری از بازی‌ها توانست تساوی یا شکست را در دقایق پایانی با پیروزی عوض کند. بازی برگشت فصل گذشته در زمین سویا یا بازی‌های به یادماندنی برابر پی‌اس‌جی، چلسی و سیتی در لیگ قهرمانان به‌خوبی ثابت کردند که رئال مادرید از لحاظ فیزیکی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

1739663

کارلو آنچلوتی اخیرا در یکی از مصاحبه‌های خود به این مساله اشاره کرد و گفت:« فوتبال تغییر کرده و حالا قدرت بدنی بالا تعیین کننده‌تر از مسائل تاکتیکی و فنی است. به خصوص در دقایق پایانی این عامل می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد. شاید من سبک دیگری از فوتبال را دوست داشته باشم ولی شما باید خودتان را با شرایط فعلی وفق بدهید. ما در خط میانی حالا فده والورده، ادواردو کاماوینگا و اورلین شوامنی را داریم که از لحاظ بدنی شرایط فوق العاده خوبی دارند و کاملا مناسب فوتبال فیزیکی، تاکتیکی و تکنیکی کنونی هستند.»

1737268

استراتژی رئال در نقل و انتقالات نیز تغییر کرده است. کافی است به خریدهای اخیر رئال نگاه کنید: ادواردو کاماوینگا، اورلین شوامنی، داوید آلابا و آنتونیو رودیگر. اینها بازیکنانی با اصالتی آفریقایی هستند که توان بدنی بسیار بالایی نیز دارند. به زودی و با خداحافظی تونی کروس و لوکا مودریچ، بازیکنانی جانشین‌شان خواهند شد که علاوه بر تکنیک قابل قبول، قدرت بدنی بالاتری نیز دارند. به این ترتیب باید منتظر تغییر سبک رئال در سال‌های آینده نیز باشیم.

دیدگاه‌ها