کد خبر : 1841204 | 08 شهریور 1401 ساعت 18:45 | 110.9K بازدید | 40 دیدگاه

نارضایتی یحیی از وضعیت یورگن لوکادیا (عکس)

سرمربی پرسپولیس می‌گوید لوکادیا باید تلاش بیشتری انجام دهد تا به فرم مطلوب برای بازی برسد.

نارضایتی یحیی از وضعیت یورگن لوکادیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در دیدار مقابل آلومینیوم اراک، یورگن لوکادیا را در نوک پیکان خط حمله داشت و با حضور این بازیکن، پای به زمین گذاشت. اما لوکادیا در طول بازی نمایش چندان خوبی را از خود به‌نمایش نگذاشت تا مشخص شود گمانه‌زنی‌ها در مورد آمادگی وی چندان هم بیراه نبوده است.

این در حالی است که سرمربی پرسپولیس نیز پس از بازی در خصوص آمادگی لوکادیا گفت که او فعلا به زمان نیاز دارد و حالا حدود یک هفته پس از این بازی، بار دیگر در خصوص شرایط مهاجم هلندی اظهارنظر کرده و البته دیدگاهش تفاوت چندانی با مرتبه قبلی نداشته است. گل محمدی گفت: متاسفانه شروع تمریناتش با ناآمادگی همراه بود و شرایط بدنی‌اش واقعا شرایط خوبی نبود. تقریبا در این 10-12 روزی که با ما کار کرده شرایطش بهتر شده اما همچنان کار دارد و باید در شرایط بازی و شرایط تمرینی بیاید. به هر حال یک تغییر در تیم باشگاهی داشته و شاید بخشی از این روند طبیعی باشد تا جا بیفتد.

یحیی در مورد وضعیت تمرینی این بازیکن توضیح داد: خودش هم باید تلاش بیشتری کند و در تمرینات، آمادگی خودش را به‌دست بیاورد. فکر کنم زمان خیلی برایش مهم است. هم اینکه شروع خوبی داشته باشد و هم ادامه دهد. خودش هم باید تلاش بیشتری کند و ما هم سعی داریم تمرینات اختصاصی بیشتری با او داشته باشیم تا زودتر آماده شود.

یحیی نارضایتی خود از وضعیت مهاجم سرشناس هلندی را در حالی علنی می‌کند که هواداران پرسپولیس امید زیادی به درخشش این بازیکن دارند و البته خود او هم در گذشته مهاجمی توانمند، گلزن و موقعیت‌شناس نشان داده و باید دید که چه زمانی در ترکیب پرسپولیس جا می‌افتد.

لوکادیا امید اول گلزنی پرسپولیس و یکی از شانس‌های آقای گلی این فصل فوتبال ایران نیز به شمار می‌رود و همه منتظر نخستین گل او با پیراهن پرسپولیس هستند.

1740192

دیدگاه‌ها