کد خبر : 1841210 | 08 شهریور 1401 ساعت 19:15 | 39.3K بازدید | 11 دیدگاه

با اعلام یحیی گل‌محمدی؛

طلسم 400 روزه با پرسپولیس می‌شکند (عکس)

یحیی گل‌محمدی اعلام کرد که مرتضی پورعلی‌گنجی فردا در ترکیب پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

طلسم 400 روزه با پرسپولیس می‌شکند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت تمجید ویژه‌ای را از مرتضی پورعلی‌گنجی انجام داد و گفت که او در بازی‌های دوستانه پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و باتوجه به مصدومیت فرشاد فرجی، دیدار با نفت آبادان زمان خوبی برای حضور او در زمین و آغاز کارش با پرسپولیس است.

به این‌ترتیب سرمربی پرسپولیس به‌صورت رسمی اعلام کرد که فردا از مدافع شماره هشت تیمش در کنار گئورگی گولسیانی استفاده می‌کند تا به جز علی نعمتی، تمام ارکان دفاعی قرمزها، از بین خریدهای جدید این تیم انتخاب شود.

حضور پورعلی‌گنجی در ترکیب پرسپولیس در حالی اتفاق افتاده که او آخرین بار 400 روز پیش در یک بازی رسمی به میدان رفت؛ دیدار مقابل شنژن - چینگدائو که اگرچه با پیروزی چهار گله یاران پورعلی همراه شد اما در دقیقه 4 یک مصدومیت سخت را برای مدافع ملی‌پوش ایرانی به‌همراه داشت.

1740197
لحظه مصدومیت دشوار پورعلی‌گنجی؛ او حالا این آسیب‌دیدگی را پشت سر گذاشته و آماده بازگشت به دوران اوج است.

پورعلی‌گنجی در دقیقه 4 این بازی و در لحظه فرود پس از یک دوئل هوایی، از ناحیه رباط صلیبی زانو به‌شدت آسیب دید و همین مصدومیت باعث شد تا فصل برای ستاره ایرانی به پایان برسد. در ادامه این مدافع ملی‌پوش از شنژن جدا شد و در آخرین روزهای فصل گذشته، برای حفظ آمادگی‌اش در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد.

او سپس به‌عنوان یکی از خریدهای تابستانی به جمع شاگردان گل‌محمدی ملحق شد اما به محض ورود دو مشکل مانع از حضورش در زمین شد: 1) محرومیت به‌جا مانده از آخرین بازی‌اش در لیگ برتر و 2) دریافت مجوز بازی از باشگاه شنژن. این دو مشکل پورعلی را سه بازی روی سکو نگه داشت تا اینکه سرانجام حالا این بازیکن وارد اسکواد پرسپولیس شده است.

1740198
پورعلی‌گنجی با پیراهن شماره هشت در خط دفاعی پرسپولیس بازی خواهد کرد.

ستاره شماره هشت که یحیی امیدوار است خط دفاعی تیمش را برای بازی‌های بزرگ و فصل دشوار، روی او بنا کند، حالا به استقبال اولین بازی فصل خواهد رفت و باید دید که در ترکیب چه می‌کند.

دیدگاه‌ها