کد خبر : 1841212 | 08 شهریور 1401 ساعت 19:21 | 54.6K بازدید | 13 دیدگاه

پیام پویچ به بارسا؛ ببینید چه بازیکنی از دست دادید

ریکی پویچ، ستاره سابق بارسلونا، در اولین بازی خود برای لس‌آنجلس گلکسی تنها 14 دقیقه زمان نیاز داشت تا به بارسا نشان بدهد چه بازیکنی را از دست داده است.

پیام پویچ به بارسا؛ ببینید چه بازیکنی از دست دادید

به گزارش "ورزش سه"، امسال در جریان تور پیش‌‌فصل بارسلونا در آمریکا ریچی پویچ به‌همراه دیگر بازیکنان ژاوی هرناندز  در این سفر حضور نداشت تا مشخص شود نامش در فهرست بازیکنان مازاد قرار گرفته است. او در نهایت بارسا را ترک کرد و راهی آمریکا شد تا به لس‌آنجلس گلکسی بپیوندد.

1737828

این در حالی است که پویچ محصول آکادمی لاماسیا است و پیش از انتقال به گلکسی همه زندگی فوتبالی‌اش را در باشگاه کاتالان سپری کرده بود. با اینکه این فوتبالیست جوان همیشه قصد داشت به یکی از ستاره‌های بزرگ بارسا تبدیل شود ولی چند مربی قبلی بارسا و همینطور ژاوی به او این فرصت را ندادند تا به‌عنوان بازیکن فیکس به میدان برود و خودش را ثابت کند.

پویچ فصل گذشته برای تیم ژاوی تنها 12 بازی انجام داد که 9 بازی را به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد. او که امسال تابستان به لس‌آنجلس گلکسی پیوست مصمم است خودش را به تیم سابقش ثابت کند.

در اولین بازی رسمی پویچ با پیراهن لس‌آنجلس گلکسی او تنها 14 دقیقه زمان نیاز داشت تا نشان بدهد بازی‌خوانی استثنایی و مهارت تکنیکی‌اش همان چیزی است که از یکی از پدیده‌های آکادمی لاماسیا انتظار می‌رود. پویچ در دیدار دیروز این تیم مقابل نیوانگلند در دقیقه 14 مسابقه با یک پاس بلند استثنایی مدافعین حریف را به کلی از جریان بازی خارج کرد و توپ را درست در مقابل پای چیچاریتو، بازیکن هم‌تیمی‌اش انداخت تا یکی از زیباترین پاس‌های گل فصل به نام او ثبت شود.

1740200
1740201
1740202

دیدگاه‌ها