کد خبر : 1841215 | 08 شهریور 1401 ساعت 19:35 | 62.7K بازدید | 18 دیدگاه

رونالدو و رد پیشنهاد ناپولی؛ امیدوار به معجزه

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی منچستریونایتد در برابر انتقال به ناپولی مقاومت می‌کند و همچنان امیدوار به رفتن به چلسی در این تابستان است.

رونالدو و رد پیشنهاد ناپولی؛ امیدوار به معجزه

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، به دنبال انتقال موکلش به ناپولی بوده و مذاکرات با باشگاه ایتالیایی را آغاز کرده است. به نظر می‌رسد حتی مدیران منچستریونایتد نیز مشکلی با پرداخت بخش قابل توجهی از دستمزد این بازیکن ندارند و انتقال قرضی و یک‌ساله، می‌تواند راه حل مناسبی برای حل مناقشه بین باشگاه و رونالدو باشد. اما نشریه کوریره دلااسپورت مدعی شد خود رونالدو علاقه چندانی به پیگیری مذاکرات نشان نداده و حداقل تا امروز نمی‌خواهد اولدترافورد را به مقصد جنوب ایتالیا ترک کند.

1740190

رونالدو نسبت به شانس ناپولی برای صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان و موفقیت احتمالی در ادامه مسابقات در این فصل متقاعد نشده و تصور می‌کند تیم تحت هدایت لوچانو اسپالتی نمی‌تواند در این تورنمنت به دستاورد خاصی برسد. در حقیقت این ستاره پرتغالی و 37 ساله همچنان امیدوار است که چلسی قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات در پایان این هفته، دوباره برای جذب او تلاش کند.

البته به نظر می‌رسد توماس توخل بعد از مشورت با رالف رانگنیک به این نتیجه رسیده که جذب رونالدو چندان برای تیمش مفید نخواهد بود و به همین علت با انتقال این ستاره پرتغالی، فعلا که مخالفت کرده است. البته چلسی در بازار تابستانی و بعد از جدایی روملو لوکاکو و تیمو ورنر، هنوز مهاجم تخصصی جدیدی جذب نکرده و به همین علت ممکن است در 48 ساعت باقی‌مانده برای خرید رونالدو اقدام کند.

دیدگاه‌ها