کد خبر : 1841217 | 08 شهریور 1401 ساعت 19:39 | 36.3K بازدید | 19 دیدگاه

انتقاد کلوپ از اخراج سرمربی بورنموث؛ این چه کاری بود؟

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از باشگاه بورنموث که بعد از شکست 9-0 مقابل مرسی سایدی‌ها، سرمربی‌اش، اسکات پارکر را اخراج کرده بود؛ انتقاد کرد.

انتقاد کلوپ از اخراج سرمربی بورنموث؛ این چه کاری بود؟

به گزارش "ورزش سه"، بورنموث روز شنبه این هفته در دیدار با لیورپول شکستی سنگین را تجربه کرد و مقابل شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه 9-0 تسلیم شد. سه روز بعد از این شکست باشگاه بورنموث امروز صبح سرمربی خود اسکات پارکر را اخراج کرد. شکی نیست که مهمترین و حتی شاید تنها دلیل اخراج او شکست سنگین مقابل لیورپول بوده است.

یورگن کلوپ اما در مصاحبه مطبوعاتی پیش از دیدار فردای تیمش مقابل نیوکسل با همکارش ابراز همدردی کرد و مدیران بورنموث را به دلیل این تصمیم عجولانه به‌شدت مورد انتقاد قرار داد.

1740207

سرمربی لیورپول در این کنفرانس خبری گفت:"وقتی امروز این خبر را شنیدم متوجه شدم که نشستن آدم‌های درست روی صندلی مالکیت باشگاه‌ها چقدر مهم است. برخی باشگاه‌ها مالکیت‌شان در اختیار بعضی کشورها است ولی باشگاه‌‌هایی هم هستند که ساختاری مثل ما دارند؛ فکر کنم آرسنال هم همین وضعیت را دارد.

بین سه تیمی که امسال به لیگ برتر صعود کردند؛ ناتینگهام فارست که به‌شدت در حال هزینه کردن است و فولام هم کم هزینه نکرده، ولی یادم نمی‌آید که بورنموث در طول تابستان فعالیت چندانی برای تقویت تیمش کرده باشد. این شرایط را برای یک مربی خیلی سخت می‌کند. من با اسکات همدردی می‌کنم".

دیدگاه‌ها