کد خبر : 1841219 | 08 شهریور 1401 ساعت 19:59 | 10.2K بازدید | 3 دیدگاه

هم‌تیمی جدید سردار: هاورتز گفت به لورکوزن برو

کالوم هادسون اودوی، وینگر انگلیسی چلسی، که امروز با قراردادی قرضی به بایر لورکوزن پیوست می‌گوید کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی و بازیکن سابق لورکوزن نقش مهمی در این انتقال داشت.

هم‌تیمی جدید سردار: هاورتز گفت به لورکوزن برو

به گزارش "ورزش سه"، کالوم هادسون اودوی که در سال‌های گذشته از او به‌عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال انگلیس یاد می‌شد بعد از مدت‌ها نارضایتی از به حاشیه رفتن در چلسی در دوران مربی‌‌گری توماس توخل، این تیم را با قراردادی قرضی ترک کرد تا راهی بایر لورکوزن شود و فوتبالش را در بوندس‌لیگا ادامه دهد.

با اینکه چلسی بر اساس قراردادی که با لورکوزن بسته از این فرصت برخوردار است که اودوی را در ژانویه امسال به استمفوردبریج برگرداند ولی بعید به نظر می‌رسد توخل علاقه‌ای به این بازگشت داشته باشد. در سه بازی قبلی چلسی در لیگ برتر این مربی آلمانی، هادسون اودوی را روی نیمکت نشاند و هرگز از او استفاده نکرد.

1740210

هادسون اودوی محصول آکادمی باشگاه چلسی است و برای این تیم 126 بازی انجام داده، شانزده گل به ثمر رسانده و بیست و دو پاس گل داده است. کالوم هادسون اودوی بعد از انتقال به لورکوزن گفت کای هاورتز، هم‌تیمی آلمانی او در چلسی نقش مهمی در این انتقال داشت. هاورتز پیش از آنکه تابستان گذشته راهی چلسی شود بازیکن لورکوزن بود و 150 بازی با پیراهن این تیم آلمانی انجام داده بود.

وینگر انگلیسی در اولین مصاحبه خود بعد از پیوستن به لورکوزن گفت:" وقتی پیشنهاد بایر رسید با هاورتز صحبت کردم و او گفت به باشگاهی بی‌نظیر ‌می‌پیوندی که فوتبال خوبی بازی می‌کند. او گفت در سال‌هایی که برای لورکوزن بازی می‌کرده همه هوایش را داشته‌اند. کای گفت از تک‌تک لحظات دوران بازی‌اش برای این تیم لذت برده و گفت شرایط مشابهی در انتظارم خواهد بود. هاورتز گفت شک نکن و مطمئن باش همه‌چیز برایت عالی پیش می‌رود".

دیدگاه‌ها