کد خبر : 1841224 | 08 شهریور 1401 ساعت 20:40 | 54.5K بازدید | 12 دیدگاه

تنش در مادرید؛ بازیکن سابق رئال در اردوی دشمن

سرخی رگیلون، مدافع اسپانیایی تاتنهام، با قراردادی قرضی به اتلتیکو مادرید پیوست. او پیش از پیوستن به تاتنهام بازیکن رئال مادرید بود.

تنش در مادرید؛ بازیکن سابق رئال در اردوی دشمن

به گزارش "ورزش سه"، امضای قرارداد قرضی یک‌ساله بین دو باشگاه تاتنهام و اتلتیکو مادرید برای انتقال سرخی رگیلون به روخی بلانکو بدون‌شک خشم رئال مادرید از این مدافع اسپانیایی را به دنبال خواهد داشت.

رگیلون دو سال پیش به انگلیس آمد تا پیراهن تاتنهام را به تن کند و پیش از آن بازیکن رئال مادرید بود. رقابت شدید بین دو باشگاه پایتخت اسپانیا که رقابتی تاریخی است انتقال بازیکنان این دو باشگاه به باشگاه مقابل را پرتنش کرده است. با اینکه رگیلون مستقیما از رئال به اتلتیکو نمی‌پیوندد اما همین که او سابقه بازی در رئال را داشته برای عصبانیت رئالی‌ها کافی است.

1740215

اتلتیکو مادرید که امسال بعد از جدایی دفاع چپ این تیم، رنان لودی، و پیوستن او به ناتینگهام فارست به دنبال جذب مدافعی در این پست می‌گشت در نهایت موفق شد رگیلون را از تاتنهام جذب کند.

رگیلون در سال اول حضورش در تاتنهام روزهای خوبی را پشت سر گذاشت اما از زمان روی کار آمدن آنتونی کونته به‌عنوان مربی تاتنهام به مرور به حاشیه رفت تا اینکه در نهایت امسال تابستان به‌عنوان بازیکن مازاد به مدیران باشگاه معرفی شد.

1740216

این مدافع اسپانیایی که در آستانه جام جهانی قطر مصمم است خودش را به لوئیس انریکه ثابت کند تا بتواند در ترکیب لاروخا قرار بگیرد به این نتیجه رسیده که بازگشت به اسپانیا و بازی در اتلتیکو می‌تواند او را بیش از پیش در معرض توجه کادر فنی تیم ملی قرار دهد.

دیدگاه‌ها