کد خبر : 1841227 | 08 شهریور 1401 ساعت 21:05 | 37.6K بازدید | 16 دیدگاه

خشم آژاکس؛ آنتونی اصلا بازیکن خوبی نیست!

انتقال آنتونی از آژاکس به منچستریونایتد خشم باشگاه هلندی را برانگیخته و آژاکسی‌ها نسبت به این انتقال موضع گرفته و واکنش‌هایی تند نشان دادند.

خشم آژاکس؛ آنتونی اصلا بازیکن خوبی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از رسمی شدن انتقال آنتونی، وینگر برزیلی آژاکس به منچستریونایتد، واکنش‌هایی از آمستردام به گوش می‌رسد که از خشم این باشگاه هلندی خبر می‌دهد. سرمربی آژاکس می‌گوید آنتونی ممکن است با جریمه مواجه شود و یکی از اسطوره‌های باشگاه مدعی است وینگر برزیلی در دو سالی که برای آژاکس بازی می‌کرد فوتبالیست چندان باکیفیتی نبود.

1740147

منچستریونایتد امروز بعد از ظهر رسما اعلام کرد که آنتونی را با قرارداد نجومی 95 میلیون یورویی به خدمت گرفته است. بعد از چندین هفته کشمکش بین دو باشگاه، آنتونی با فشار وارد کردن به آژاکس در واقع آنها را مجبور کرد با انتقالش موافقت کنند. در نهایت بعد از مصاحبه توفانی او با فابریزیو رومانو بود که آژاکس اجازه انتقال را صادر کرد.

در اولین واکنش‌های آژاکس به این انتقال، آلفرد شرودر، سرمربی آژاکس، آنتونی را به جریمه شدن تهدید کرد و گفت:" بله، او ممکن است جریمه شود. باشگاه می‌تواند بخشی از دستمزد او را پرداخت نکند. من البته از این بابت خوشحال نیستم ولی تصمیم با باشگاه است. من در این‌باره با آنتونی صحبت کردم. کسی که ممکن است یک روز یا دو روز عصبانی باشد و من این را درک می‌کنم. ولی او باید بداند که یک حرفه‌ای است. گاهی اوقات ما هم عصبانی می‌شویم و می‌گوییم تو بازیکنی و باید وظیفه‌ات را انجام بدهی".

1740235

مارکو فان‌باستن، اسطوره باشگاه آژاکس، یکی از تندترین واکنش‌ها را به جدایی جنجالی آنتونی داشت و مدعی شد او بازیکن بزرگی نیست و یونایتد برای خریدش زیادی هزینه کرده است. فان‌باستن در این‌باره گفت:" 95 میلیون یورو برای آنتونی؟ نه، به هیچ‌وجه. او تا اینجا چیز خاصی را ثابت نکرده. البته آنتونی چند بازی خوب داشته ولی در دو سال گذشته به اندازه کافی کارآمد نبوده".

1740234

دیدگاه‌ها