کد خبر : 1841229 | 08 شهریور 1401 ساعت 21:25 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال ایران نیازمند یک وحدت ملی است؛

ربیعی: به دنبال ارتقای فنی و شخصیتی مس هستم

محمد ربیعی اعتقاد دارد مس رفسنجان با وجود کیفیت بالایی که در سه هفته ابتدایی داشته، به امتیازات لازم دست نیافته است.

ربیعی: به دنبال ارتقای فنی و شخصیتی مس هستم

به گزارش ورزش سه، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم عنوان کرد: تیم اراک را خوب می‌شناسیم و خودم هم یک فصل آنجا در خدمت مردم عزیز استان مرکزی و شهر اراک بودم؛ برای آقای رحمتی و کادرفنی‌شان آرزوی توفیق دارم و احترام متقابلی بین ما برقرار است. فکر می‌کنم بازی سخت و جان‌داری برای هر دو تیم خواهد بود؛ با توجه به بازی خوبی که آلومینیوم هفته گذشته برابر پرسپولیس داشت، فکر می‌کنم تیم‌شان به شرایط آرمانی خوبی رسیده است‌.

او با اشاره به شرایط مس رفسنجان ادامه داد: ما از لحاظ امتیازی از کیفیتی که در این سه مسابقه داشتیم، بهره‌مند نبودیم. نمی‌خواهم دوباره به اشتباهات مکرری که در بحث داوری‌ها در قبال این تیم رخ داده بود بپردازم؛ خودمان هم پنالتی از دست دادیم و این بدشانسی بود ولی فکر می‌کنم مدار کیفی خودمان را ادامه خواهیم داد و وظیفه من به‌عنوان مربی این است که بتوانم ایده و فلسفه‌های خودم را در هر تیمی که کار می‌کنم، جاری کنم.

ربیعی افزود: امسال چهارمین سالی است که در رفسنجان هستم و سعی می‌کنم نسبت به فصل‌های گذشته ارتقای فنی و شخصیتی برای تیم داشته باشیم و بعد از آن در پس کار و عملکرد فنی خودمان، ارتقای تیم از لحاظ جایگاه را هم داشته باشیم. برای هر دو تیم، برای بازی فردا آرزوی سلامتی می‌کنم و برای تیم خودمان هم آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی مس رفسنجان درباره شرایط مصدومان تیمش توضیح داد: متاسفانه ۳-۴ بازیکن را نداریم که ۲-۳ نفر از آنها از بازی گذشته است. در بازی با ذوب آهن یک مصدوم دادیم که آقای حسن جعفری به بازی فردا نمی‌رسد. در خلال تمرین پریروز میثم تیموری هم مصدوم شد. این دو بازیکن را قطعا برای بازی فردا نداریم و امیدواریم بچه‌هایی که بازی می‌کنند بتوانند از پس مسئولیت خودشان بربیایند.

ربیعی درباره شرایط مرتضی منصوری توضیح داد: ما ابتدای فصل آقای مرتضی منصوری را جذب کردیم و سپس در طول کاری که انجام می‌دادیم، من نتیجه گرفتم که آقای منصوری با توجه به حضور آقای جعفری و محمدی مهر نباشند‌. پس از آن که برای فرشاد محمدی مهر مشکل کوچکی پیش آمد، دوباره مرتضی منصوری را به لیست نفرات تیم اضافه کردیم و حدود 10 روز است که با تیم تمرین می‌کند.

او درباره انتخاب فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون عنوان کرد: امیدوارم ثمره کار هر کسی که کرسی هدایت فوتبال کشور را به عهده می‌گیرد، به نفع فوتبال کل کشور باشد اما من باز هم می‌گویم فوتبال ما الان به دلیل حضور در جام جهانی و بازی‌های نزدیکِ منجر به جام جهانی که ظرف چند ماه اخیر با آن روبه‌رو هستیم، نیازمند یک وحدت ملی است. چیزی که به ما در‌ پروژه حضور در‌ جام جهانی کمک خواهد کرد این است که فارغ از هرگونه تفرقه اندوزی و نفاقی که در مجموعه رخ می‌دهد، شاهد این باشیم که با وحدت و محترمانه از پروژه جام جهانی عبور کنیم و بازی‌های خوبی را از تیم ملی شاهد باشیم.

ربیعی در پایان گفت: برای آقای تاج و گروه‌شان آرزوی توفیق و سلامتی دارم و امیدوارم اتفاق خوبی رخ بدهد و از زحمات جناب آقای ماجدی هم تقدیر و تشکر می‌کنم. من به‌عنوان آدمی که در فوتبال فعالیت می‌کنم، امیدوارم که محور عدالت و صداقت در تمامی امور جاری شود.

ویدئو: 258887

دیدگاه‌ها