کد خبر : 1841231 | 08 شهریور 1401 ساعت 21:32 | 5.2K بازدید | 3 دیدگاه

زمین ورزشگاه انزلی بسیار بی کیفیت بود

تارتار: در ضد حمله خیلی خطرناک بودیم

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید که تیمش فرصت زدن گل دوم را هم به ملوان داشت‌.

تارتار: در ضد حمله خیلی خطرناک بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار، سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری پس از بازی ملوان حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: همانطوری که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی بود و زمین بد ورزشگاه هم کار ما را سخت‌تر کرد. تیم ملوان بازی را خوب شروع کرد و در ۱۵ دقیقه ابتدایی از ما بهتر بودند و ما برخلاف جریان بازی به گل رسیدیم. بعد از آن، ما بازی را تقریبا بهتر دنبال کردیم. ولی متأسفانه زمین اجازه نمی‌داد دو تیم از عقب زمین بازیسازی کنند و جلو بیایند و مجبور بودیم بازی مستقیم کنیم و ملوان هم این کار را می‌کرد.

وی افزود: واقعا نمی‌شد روی زمین بازی کرد. در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم و متعادل بود. در همین حین بود که غفلت داشتیم و گل خوردیم. بعد از تغییرات نبض بازی را در دست گرفتیم و ملوان هم انصافا خوب بازی کرد. هر دو تیم علاوه‌بر گل، موقعیت‌هایی هم داشتند و ما موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم؛ فکر می‌کنم عدالت اجرا شد.

او در مورد پنالتی به سود تیمش اظهار داشت: من از صحنه دور بودم اما مشخص بود که دروازه‌بان ملوان بازیکن ما را گرفت. ملوانی‌ها می‌گفتند مهاجم ما خطا کرده اما بازیکن ما پرید و هیچ شارژی انجام نداد. فکر کنم آقای بای قضاوت خوبی را به‌همراه همکاران به‌نمایش گذاشت. اما بعد از آن پنالتی با اتفاقاتی که در ورزشگاه رخ داد و الفاظی که در ورزشگاه به زبان آمد، بازی را مدیریت کرد. حتی صحنه‌های ۶۰-۴۰ را هم به ملوان داد و بازی را مدیریت کرد. وگرنه خیلی قضاوت خوبی را از داور شاهد بودیم.

تارتار درباره هدف تیمش گفت: بعد از گل ملوان باتوجه به جو ورزشگاه و روحیه ملوان، ما بازی را مدیریت کردیم. در حین مدیریت موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم.

ویدئو: 258918

دیدگاه‌ها