کد خبر : 1841233 | 08 شهریور 1401 ساعت 21:45 | 11.8K بازدید | 8 دیدگاه

پیمان در 45 دقیقه نخست به هدف خود نرسید؛

تلاش بابایی برای بقا در جنگ مهاجمان (عکس)

مهاجم تازه‌وارد استقلال در اولین تجربه حضور فیکس در ترکیب این تیم، یک نیمه کم فروغ را پشت سر گذاشت.

تلاش بابایی برای بقا در جنگ مهاجمان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ساپینتو نیمه اول بازی خارج از خانه امشب مقابل نفت مسجدسلیمان را با تساوی بدون گل به پایان رساند. این مربی پرتغالی در برابر نفت برای اولین‌بار به مهاجم تازه‌وارد خود، پیمان بابایی میدان داد.

مهاجم جدید آبی‌ها که تابستان امسال از تراکتور راهی استقلال شد، کار سختی در ترافیک شدید خط حمله آبی‌پوشان دارد. او که در سه بازی اخیر به‌عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شده بود، امشب برای اولین‌بار در ترکیب اصلی تیم خود حضور پیدا کرد و برای درخشش سرشار از انگیزه بود.

1740246

بابایی در همان دقایق نخست کار می‌توانست در موقعیت تک به تک دروازه نفت را باز کند اما دروازه‌بان حریف این اجازه را به او نداد. در ادامه اما مهاجم آبی‌ها هیچ فرصتی برای تهدید کردن دروازه میزبان پیدا نکرد تا نیمه کم فروغی را پشت سر بگذارد.

ساپینتو در شروع نیمه دوم، مثل مهاجری دست به ترکیب اصلی خود نزد تا بابایی همچنان فرصت حضور در میدان را داشته و برای زدن اولین گل خود تلاش کند. او که در سه بازی اخیر آبی‌ها مجموعا 57 دقیقه بازی کرده بود، در شروع 45 دقیقه دوم با مصدومیت نسبتا شدیدی هم مواجه شد ولی مشکلی برای ادامه کار نداشت و خیلی زود به زمین برگشت.

1740247

دیدگاه‌ها