کد خبر : 1841249 | 08 شهریور 1401 ساعت 22:34 | 30.3K بازدید | 12 دیدگاه

آدم باید قدرشناس باشد، تراکتور به من هویت داد

تشکر ویژه ساکت الهامی از محمدرضا زنوزی

هوادار تهران در هفته چهارم لیگ برتر در تبریز برابر تراکتور قرار خواهد گرفت.

تشکر ویژه ساکت الهامی از محمدرضا زنوزی

به گزارش ورزش سه، ساکت الهامی که به دلیل ساعت پرواز اعضای تیم هوادار به تبریز در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت نکرده بود، ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه عنوان کرد: خیلی خوشحالم در شهر مادری ام که بهترین خاطرات زندگی ورزشی ام در آن با پرشورها رقم خورده، حضور دارم؛ مایه افتخار من است که فردا همه آنها را در استادیوم می‌بینم و این مسئله می‌تواند بهترین پیامد بازی برای من باشد.

او در خصوص مسابقه فردا گفت: هر دو تیم به سه امتیاز بازی احتیاج دارند. با توجه به حضور تماشاگران فکر می‌کنم فردا یک بازی کاملا تاکتیکی و بسیار پرفشار و باانرژی باشد و هر تیمی که بتواند از موقعیت هایش استفاده کند، برنده مسابقه خواهد بود و قطعا بچه های ما به این مسئله واقف هستند.

الهامی درباره مصدومان و محرومان تیمش توضیح داد: همیشه گفته‌ام دوست دارم درباره بچه هایی که هستند، صحبت کنم. قطعا همه بچه های هوادار صحیح و سالم هستند و برای یک بازی سخت در مقابل هواداران پرشور و تراکتور آماده هستیم.

او درباره حس و حال اولین حضور در تبریز پس از قهرمانی گفت: حس خیلی خوبی دارم. کاش الان سوت بازی زده می‌شد؛ فقط دوست دارم شور تماشاگران را ببینم‌. انشاالله فردا پذیرای آنها خواهیم بود و خیلی دوست دارم استادیوم را پر جمعیت ببینم و حتی بانوان، مادران و خواهران عزیز هم به استادیوم بیایند و شاهد یک فوتبال زیبا باشند چون اینجا شهری است که تراکتور در سفره مردم است. هویت سرمربیگری من همیشه از این شهر و این تیم خوب و مردم است.

الهامی ادامه داد: جا دارد دوباره از آقای زنوزی تشکر ویژه ای داشته باشم چون انسان باید قدرشناس باشد؛ تا آخر عمر طرفداران تراکتور و زنوزی در قلب من هستند و همیشه برای آنها وام‌دار هستم. درست است که با این تیم قهرمان شدم ولی اینها به من هویت دادند و من قهرمان شدم.

سرمربی هوادار درباره نتایج این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ گفت: نسبت به فوتبالی که بازی کردیم می‌توانستیم امتیازات بیشتری بگیریم. نمی‌خواهم مسببش را بگویم و مثل بقیه نیستم که گیر بدهم که این اتفاقات رخ داد. ما در بازی ۶-۷ امتیازی هستیم اما در جدول ۴ امتیازی هستیم؛ جایگاه بدی نداریم اما مطمئنا با فوتبالی که بازی می‌کنیم به جایگاه بهتری می‌رسیم. به بچه هایم ایمان دارم و اگر نداشتم نمی‌آمدم؛ مطمئنم این بچه ها شرایط خیلی خوبی را در ادامه لیگ رقم خواهند زد.

وی درباره قضاوت سید رضا مهدوی در مسابقه با تراکتور گفت: یکی از داوران خوب کشورمان داور بازی فردا است. داوران‌ ما مجموعه خیلی خوبی هستند؛ من تا اینجا علی‌رغم همه اتفاقات در صحبت هایم از داوران تشکر کردم. خوشحالم که خدا این صبر را به من داده و امسال با خودم تمرین می‌کنم که برای داوران احترام خاصی قائل باشم؛ آقای مهدوی هم از این قاعده مستثنی نیست و جزو داورانی است که مدیریت و دوندگی خوبی دارد. شاید برخی به بازی نیمه تمام سال قبل پرسپولیس اشاره کنند اما این موضوع ربطی به ما ندارد و فردا یک بازی دیگر بین ما و تراکتور است. قطعا مردم شاهد یک بازی زیبا و جذاب خواهند بود.

ویدئو: 258907

دیدگاه‌ها