کد خبر : 1841263 | 08 شهریور 1401 ساعت 23:45 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

کیائر: اینطور دفاع کردن از ساسولو بعید بود

سیمون کیائر که بعد از ماه‌ها مصدومیت در بازی امشب میلان مقابل ساسولو به میدان برگشت؛ می‌گوید از تاکتیک ساسولو برای به تساوی کشاندن بازی شگفت‌زده شده است.

کیائر: اینطور دفاع کردن از ساسولو بعید بود

به گزارش "ورزش سه"، سیمون کیائر، ستاره کهنه‌کار دانمارکی، امشب برای اولین بار در فصل جدید با پیراهن میلان به میدان رفت. او که از ماه دسامبر سال گذشته مصدوم بود در بازی مقابل ساسولو به دستور استفانو پیولی وارد زمین شد تا بار دیگر با پیراهن روسونری دیده شود.

در پایان این بازی که با تساوی بدون گل به پایان رسید کیائر از خوشحالی خود برای بازگشت به میادین فوتبال صحبت کرد ولی گفت نتیجه این بازی و تاکتیکی که ساسولو برای رسیدن به آن در پیش گرفت قابل قبول نیست.

1740320

بازگشت به میادین بعد از 9 ماه
دویست و هفتاد روز زمان زیادی است. من بعد از مدت‌ها تلاش و سختی کشیدن، خوشحالم که امروز دوباره به میدان برگشتم و به تیمم کمک کردم. امروز شرایط خوبی داشتم و از نظر بدنی با مشکل مواجه نبودم. از مربی خواستم تعویض شوم چون دلم نمی‌خواست ریسک کنم.

درباره تساوی مقابل ساسولو
ما باید برنده می‌شدیم چون از آنها بهتر کار کردیم. از اینکه دیدم ساسولو اینطور بازی می‌کند تعجب کردم. هر یازده نفر در زمین خودشان جمع شده بودند و دفاع اتوبوسی را در دستور کار قرار داده بودند. ما در ضربات آخر ضعف داشتیم و باید روی این کار کنیم. باید در بازی‌خوانی بهتر کار کنیم و مدیریت‌مان بر جریان بازی بهتر از این باشد. باید به اندازه فصل گذشته تشنه موفقیت باشیم و با همان روحیه بازی کنیم. 

دیدگاه‌ها