کد خبر : 1841275 | 09 شهریور 1401 ساعت 00:43 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

کارت زردم درست بود؛

اسلامی: یک سوت به کمک داوران بدهید!

مهاجم نساجی تاکید دارد کمک داوران نباید در تصمیم‌گیری داور وسط تاثیر زیادی داشته باشند.

اسلامی: یک سوت به کمک داوران بدهید!

به گزارش "ورزش سه"، کریم اسلامی پس از تساوی نساجی مقابل پیکان که حواشی داوری زیادی به همراه داشت، عنوان کرد: عملکرد خوبی داشتیم، اما فقط یک امتیاز گرفتیم. بازی خوبی بود ولی اگر داوران اجازه می‌دادند، به سه امتیاز می‌رسیدیم. سه هفته است داوران سر ما را می‌بُرند. متاسفانه مربی ما مثل برخی از مربیان اعتراض نمی‌کند که در کنار خط با شلوغ کاری حق تیمش را بگیرد. مربی ما محترمانه برخورد می‌کند و همین مسئله موجب شده تا دیگر داوران خیلی راحت سر ما را ببرند.

او در خصوص اعلام پنالتی به سود نساجی توسط داور وسط و تغییر نظر او پس از اعلام نظرِ کمک داور اولِ دیدار با پیکان ابراز کرد: مگر می‌شود کمک داور از فاصله ۴۰ متری بلند شود و بیاید و بگوید پنالتی نبود؟ داور وسط که دید بهتری دارد. الان طوری شده که برای سومین مسابقه پیاپی به‌خاطر اشتباهات کمک داوران برنده نمی‌شویم.

مهاجم نساجی مازندران یادآور شد: هفته قبل یک آفساید و یک مسابقه قبل‌تر از آن مقابل سپاهان خطای رشید مظاهری را نگرفتند. نمی‌دانم کمک داوران چرا این کارها را می‌کنند. یک سوت به آنها بدهند تا داوری کنند! همه‌اش کمک داوران در مسابقات تاثیرگذار هستند.

اسلامی با اشاره به عدم اعتراض هم‌تیمی‌هایش در سه هفته پیاپی به مسئله داوری اظهار کرد: بازیکنان ما خیلی به تیم داوری احترام می‌گذارند ولی نمی‌دانم چرا سه بازی است چنین کاری با ما می‌کنند و علیه نساجی است.

او درباره دریافت اخطار در لحظات پایانی گفت: شرایط بازی است و حرکتم کارت زرد داشت. جلوی حمله تیم حریف را گرفتم و کارت زردی که گرفتم، درست بود.

ویدئو: 258903

دیدگاه‌ها