کد خبر : 1841309 | 09 شهریور 1401 ساعت 11:24 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

تیم ما هفته به هفته باتجربه‌تر می‌شود؛

بزرگ: این مساوی، بدتر از باخت بود!

مهاجم مس کرمان معتقد است که تیمش باید گل گهر را می‌برد و مساوی برای آن‌ها بدتر از باخت بود.

 بزرگ: این مساوی، بدتر از باخت بود!

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ، زننده یکی از دو گل تیمش در بازی شب گذشته مقابل گل گهر که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، در خصوص این بازی گفت: دربی‌ها همیشه حساسیت خاص خود را دارند. گل گهر در نیمه اول خیلی بهتر از ما بازی کرد. آنها واقعا تیم قدرتمند و پرمهره‌ای هستند که مربی خیلی خوبی هم دارند. در نیمه دوم با راهنمایی و صحبت‌هایی که کادرفنی انجام داد، به نظرم بهتر از حریف بودیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم داشتیم.

او که بین دو نیمه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده و برای مس گلزنی کرد، در این خصوص افزود: روی یک ضربه ایستگاهی که ارسال خوبی انجام شده بود، در تیر یک توپ را قطع کردم و به گل رسیدیم. گل خوبی بود ولی واقعا حیف شد که در دقیقه 2+90 بازی مساوی شد. یک لحظه تمرکز خود را از دست دادیم وگرنه می‌توانستیم سه امتیاز بازی را گرفته و جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم. در کل این مساوی برای ما بدتر از باخت بود.

1740416

حضور هواداران مس در ورزشگاه برای بار اول در فصل جاری، سوال بعدی از هافبک نارنجی‌پوشان بود که او در این خصوص گفت: هواداران خیلی پرشور در ورزشگاه حضور یافتند. حدود ده هزار نفر آمده بودند و امیدوارم که در هفته‌های بعد مجوز حضور بانوان مثل همه کشور در شهر ما هم داده شود. فکر می‌کنم هواداران حاضر در ورزشگاه بازی خوبی هم تماشا کردند و به نظرم راضی بودند.

بزرگ با تاکید بر اینکه تیمش در آینده حرف‌های بیشتری برای زدن خواهد داشت ادامه داد: هفته پیش هم گفتم که بیشتر بازیکنان ما جوان و بومی هستند که تیم را بالا آوردند. آقای حسین‌خانی به آن‌ها اعتماد کرده و از آن‌ها در ترکیب استفاده می‌کند. کم کم و هفته به هفته تیم ما باتجربه‌تر می‌شود و بازیکنان جوان می‌توانند بیشتر به تیم کمک کنند. یک تیم جوان پرانگیزه هستیم که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

1740418

مس کرمان با زدن 7 گل در 4 بازی هجومی‌ترین تیم لیگ برتر است، مهاجم نارنجی‌پوشان در مورد عملکرد خوب تیمش در فاز تهاجمی گفت: سعی می‌کنیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم حداکثر استفاده را بکنیم. خدا را شکر روند خوبی داشتیم و به نظرم 7 گل در 4 بازی خیلی خوب است. امیدوارم که همین روند را ادامه دهیم.

حریف بعدی مس، نساجی است که بدون برد در مکان سیزدهم قرار دارد. بزرگ در مورد این بازی خارج از خانه گفت: نساجی شرایط خاص خودش را دارد. این تیم در ورزشگاه خانگی و مقابل هواداران خودش بازی می‌کند ولی ما صددرصد برای برد می‌رویم.

دیدگاه‌ها