کد خبر : 1841313 | 09 شهریور 1401 ساعت 11:44 | 9K بازدید | 6 دیدگاه

دیبالا: بهترین گل همیشه گل بعدی است

پائولو دیبالا، ستاره رم، می‌گوید همیشه به این باور داشته است که بهترین گلش، گلی است که در بازی بعدی به ثمر می‌رساند.

دیبالا: بهترین گل همیشه گل بعدی است

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ ایتالیا به مصاف مونزا رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
دیبالا در این بازی دو گل به ثمر رساند تا نشان دهد که پس از ترک یوونتوس و پیوستن به جمع شاگردان ژوزه مورینیو در حال بازگشت به دوران اوج است.
او همچنین با این دو گل توانست به رکورد 100 گل زده در رقابت‌های سری A دست پیدا کند که رکورد ارزشمندی برای این بازیکن به حساب می‌آید. 
این ستاره آرژانتینی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«من واقعا مشتاق گلزنی بودم و خوشبختانه موفق شدم برابر هواداران‌مان به این هدف برسم. از این که موفق شدیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم بسیار خوشحال هستم. ما باید به رشد کردن ادامه دهیم.»

1740421
دیبالا درباره بازگشتش به دوران اوج اظهار داشت:« هرچقدر بیشتر بازی کنید، احساس بهتری دارید و سطح آمادگی بدنی‌تان هم بالاتر می‌رود. ما برنامه فشرده‌ای در این فصل داریم، بنابراین مدتی طول می‌کشد تا به صددرصد آمادگی برسیم اما این اتفاق هم به زودی رخ خواهد داد.»
این بازیکن در پاسخ به این سوال که بهترین گل از بین 100 گلی که تا به حال در لیگ ایتالیا به ثمر رسانده کدام گل بوده است گفت:« گل بعدی، برای من همیشه گل بعدی بهترین گل است.»

 

دیدگاه‌ها