کد خبر : 1841314 | 09 شهریور 1401 ساعت 12:00 | 23.3K بازدید | 6 دیدگاه

نگرانی بازیکنان بارسا؛ اتفاق اوبامیانگ تکرار نشود

بازیکنان بارسلونا به شدت از حادثه‌ای که برای پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم این تیم، رخ داد نگران هستند و می‌ترسند این اتفاق بار دیگر تکرار شود.

نگرانی بازیکنان بارسا؛ اتفاق اوبامیانگ تکرار نشود

به گزارش "ورزش سه"، خانه اوبامیانگ دوشنبه‌شب هدف حمله سارقان قرار گرفت و چهار مرد مسلح او و همسرش را برابر چشمان دو فرزند این زوج مورد ضرب و شتم قرار دادند. 
آنها همچنین این بازیکن را مجبور کردند که در گاو صندوقش را باز کند و مقادیر قابل توجهی پول نقد و جواهرات را از خانه او به سرقت بردند. اتفاقی که بازخورد بسیاری در رسانه‌های اسپانیایی داشت. 
حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که بازیکنان بارسا به شدت از اتفاق رخ داده نگران هستند و با این که تمرینات این تیم از دوشنبه تا روز گذشت تعطیل بوده اما آنها بارها با هم تیمی‌شان تماس گرفتند و سعی کردند در جریان جزئیات امور قرار بگیرند. 
یکی از دلایل اصلی نگرانی آنها این است که بسیاری از بازیکنان بارسا دقیقا در همان منطقه‌ای زندگی می‌کنند که خانه این بازیکن در آن قرار دارد و این موضوع باعث ایجاد هراس در بین آنها شده است. 

1739829
به طور مثال، خانواده روبرت لواندوفسکی در همین محله سکونت دارند و بیشتر اوقات فراغت‌شان را نیز در همان منطقه سپری می‌کنند. سرخیو بوسکتس نیز یکی دیگر از بازیکنان مهم بارساست که در این منطقه زندگی می‌کند. 
ویکتور والدز، لوئیز سوارز، لیونل مسی و فیلیپه کوتینیو نیز همگی خانه‌هایی در همین محله دارند و بحث ورود سارقان به این منطقه برای آنها چندان خوشایند نیست. 
پیش از این، آمار پلیس محلی نشان داده بود که میزان جرائم و خشونت در این منطقه تا 52 درصد افزایش پیدا کرده و باعث شده است که ساکنان آن احساس ناامنی کنند.

دیدگاه‌ها