کد خبر : 1841352 | 09 شهریور 1401 ساعت 14:47 | 38.9K بازدید | 11 دیدگاه

یک ماه دور از میادین

شکستگی فَک اوبامیانگ؛ انتقال به چلسی منتفی شد؟

در جریان سرقت از خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ، او توسط ساقان مورد ضرب و جرح قرار گرفت و حالا مشخص شده که از ناحیه فک دچار شکستگی شده است. اتفاقی که شاید مانع انتقالش به چلسی شود.

شکستگی فَک اوبامیانگ؛ انتقال به چلسی منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های اسپانیایی روز دوشنبه خبر دادند که پی‌یر امریک اوبامیانگ و خانواده‌اش از سوی چند سارق مسلح هدف حمله قرار گرفته‌اند و وسایل‌شان نیز به سرقت رفته است. 
این اتفاق در حالی رخ داد که فرزندان این بازیکن نیز در منزل حضور داشتند و او برابر چشمان آن‌ها و همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفت. 

1738847

سارقان موفق شدند اوبامیانگ را مجبور کنند که در گاوصندوقی که در منزل داشت، باز کند و مقداری جواهر و زیورآلات و همچنین کمی پول نقد را از خانه این زوج به سرقت بردند. امروز پس از معاینات پزشکی مشخص شد که اوبامیانگ دچار شکستگی فک شده و به همین دلیل یک ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود. به این ترتیب ممکن است انتقال او به چلسی نیز منتفی شود. 

1738849

ستاره گابنی در فهرست فروش بارسا قرار داشت و با چلسی به توافق کامل نیز رسیده بود ولی حادثه روز دوشنبه و مصدومیت او از ناحیه فک احتمالا همه چیز را تغییر خواهد داد. بارسلونا برای حل مشکلات مالی خود و خرید مارکوس آلونسو و یک مدافع راست جدید نیاز شدید به فروش اوبامیانگ و چند بازیکن دیگر دارد ولی حالا شرایط جدایی اوبامیانگ پیچیده شده است. بارسلونا منتظر پاسخ چلسی است و تا فردا مشخص می شود که این باشگاه از خرید اوبامیانگ منصرف شده است یا خیر.

دیدگاه‌ها