کد خبر : 1841361 | 09 شهریور 1401 ساعت 15:58 | 71K بازدید | 12 دیدگاه

تیم سوم المپیک و یک نتیجه ۳-۲ دیگر؛

قهرمانی‌جهان؛ آرژانتین با چنگ و دندان صعود کرد

آرژانتین در یک بازی سخت و هیجان انگیز موفق شد ٣-٢ مصر را شکست دهد.

قهرمانی‌جهان؛ آرژانتین با چنگ و دندان صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آرژانتین و مصر در حالی امروز آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های والیبال قهرمانی جهان را برگزار کردند که هر دو آنها مسابقات قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند. آرژانتین دو شکست نزدیک و ٣-٢ را برابر ایران و هلند متحمل شد، در حالی که مصر مقابل همین دو تیم ٣-١ و ٣-٠ کار را واگذار کرد.

تصور می‌شد آرژانتین با تمام قوا پا به مسابقه امروز برابر مصر بگذارد و با یک پیروزی آسان راهی مرحله بعدی رقابت‌های قهرمانی جهان شود اما کار برای شاگردان مارسلو مندز بسیار پیچیده شد و آنها نهایتاً با نتیجه ٣-٢ موفق به شکست حریف آفریقایی خود شدند.

1740478

در ست اول آرژانتین به سختی و با نتیجه ٢٧-٢۵ پیروز شد. با این حال در ست‌های دوم و سوم این مصر بود که ٢٨-٢۶ و ٢۶-٢۴ تیم سوم المپیک را از پیش رو برداشت. در ست چهارم آرژانتین به راحتی و با نتیجه ٢۵-١٧ مصر را شکست داد تا کار به ست سرنوشت ساز پنجم کشیده شود. در ست پنجم هم آرژانتین از همان ابتدا بهتر از مصر عمل کرد و نهایتا ۱۵-۶ پیروز این ست و ۳-۲ فاتح کل بازی شد.

آرژانتین با این برد ۴ امتیازی شد و می توان گفت که آن ها به عنوان یکی از تیم های سوم جواز حضور در مرحله حذفی مسابقات را کسب کردند و مصر هم با سربلندی از دور رقابت ها کنار رفت.

دیدگاه‌ها